Anbudsoversikt for Rammeavtale på prosjekt- og prosessledelse for ROR-IKT

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Molde Kommune trenger prosjekt- og prosessledelse for å levere IT-støtte og veiledning i utviklingsprosjekter i Møre og Romsdal over 4 år til en verdi av 5 000 000 NOK. Det skal leveres bistand til ledelse av IT-prosjekter av varierende størrelse, basert på Prosjektveiviseren-modellen. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha erfaring fra minst tre sammenlignbare offentlige IKT-oppdrag de siste tre årene, og ha sikker gjennomføringsevne med egnet bemanning for oppdraget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale på prosjekt- og prosessledelse for ROR-IKT
Estimert verdi
5 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1
Tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: Norske oppdragsgivere behøver ikke inngi dokumentasjon; her vil oppdragsgiver gjøre oppslag i åpne databaser for å undersøke kriteriet. • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Registrering i foretaksregister, faglig register eller handelsregister
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller registrert i et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 3
Skatteattest
Norske leverandører skal ha ordnede forhold til betaling av skatt og offentlige avgifter. Dokumentasjonskrav: Skatteattest (skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere tilbud). Dette gjelder bare for norske leverandører.
Kvalifikasjonskrav 4
Erfaring fra sammenlignbare oppdrag
Leverandøren skal ha erfaring fra minst 3 sammenlignbare oppdrag fra offentlige oppdragsgivere, innenfor IKT med prosjektkostnad mellom 2 og 25 MNOK. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 5
Sikker gjennomføringsevne
Leverandøren skal ha sikker gjennomføringsevne og egnet bemanning til å gjennomføre oppdrag. Dokumentasjonskrav: Oversikt over alle ansatte leverandør disponerer for rammeavtalen. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner