Anbudsoversikt for Rammeavtaler for kjøp av bemanningstjenester til omsorgssektoren

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Utleie av medisinsk personell

Halden kommune trenger bemanningstjenester for å levere vikartjenester til helse og mestring i Viken over 2 år. Det skal inngås parallelle rammeavtaler med opptil åtte leverandører for sykepleiere, vernepleiere, hjelpepleiere, helsefagarbeidere og omsorgsarbeidere, alle med norsk autorisasjon. To viktige formelle krav er at tilbyder må ha et kvalitetssikringssystem som møter ISO9001-standarder og erfaring fra lignende oppdrag for kommuner på størrelse med Halden. Anbudets vekting er administrasjonskostnad: 40%, leveringsevne: 30% og rutiner for kvalitetskontroll: 30%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtaler for kjøp av bemanningstjenester til omsorgssektoren
Lokasjon
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1
Administrasjonskostnad
Tildelingskriterium 2

Under dette kriteriet vurderes oppfyllelse av kravspesfikasjonens evalueringskrav, jfr. Pkt. 4.13 • Leveringsevne (vektes 30%) • Rutiner for kvalitetskontroll (vektes 30%)
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget / kontrakten
• Siste 2 års årsregnskap inkl. styrets årsberetning og revisorerklæring, og kredittvurdering som ikke er eldre enn 6 mnd Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Det kreves at tilbyder har et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem
• Redegjørelse vedrørende leverandørens kvalitetssikringssystem/- styringssystem • Dokumenteres gjennom gyldig sertifikat/registrering på kvalitetssikringssystem i henhold til kravene i ISO9001:2008 (ISO9001:2015 i avtaleperioden) eller redegjørelse for tilsvarende kvalitetssikringssystem Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal ha ordnede forhold mht. skatteinnbetaling og merverdiinnbetaling.
• Skatteattest (ikke eldre enn 6 mnd. regnet fra tilbudsfristens utløp.) • Merverdiavgiftsattest (ikke eldre enn 6 mnd. regnet fra tilbudsfristens utløp.) En attest for skatt og en attest for betalt avgift utstedes enten av det lokale skattekontoret eller skatteoppkreverkontoret der hvor leverandøren har sitt hovedkontor. Se: (http://www.skatteetaten.no/Templates/Artikkel.aspx?id=9196&epslanguage=NO
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak, registrert i faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert
• Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Bekreftelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor Leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 5
Leverandør skal oppfylle vilkårene for å bli registrert i Arbeidstilsynets register, jfr. Forskrift om bemanningsforetak § 5
• Oppdragsgiver vil kontrollere om leverandør er registrert som bemanningsforetak i arbeidstilsynets register. • Dersom ikke registreringen foreligger ved tilbudsfrist, skal leverandør dokumentere at vilkårene for å bli registrert som bemanningsforetak i Arbeidstilsynets register er oppfylt
Kvalifikasjonskrav 6
Leverandøren skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag for kommuner på Halden kommunes størrelse
• Leverandøren skal vedlegge en liste over de viktigste relevante leveransene som kan kontaktes for referanser. Det skal i tillegg legges ved ferdig utfylt Referanseskjema fra 2 oppdragsgivere leverandør har hatt de siste 3 årene. Oppdragsgiver kan ta stikkprøvekontroll på disse Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 7
Leverandøren skal ha gjennomføringsevne og kapasitet
• Kort beskrivelse av organisasjonen, organisasjonskart vedlegges tilbudet Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner