Anbudsoversikt for Regnskap- og lønnstjenester

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Regnskaps- og rådgivningstjenester

Nye Veier AS har inngått avtale med Styringsgruppen Regnskap AS for kompetanse til å levere lønns- og regnskapstjenester i Agder til en verdi av 27 000 000 NOK. Anbudets vekting var pris 17%, kompetanse og relevante erfaring 33%, oppdragsbeskrivelse 50%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Resultat

Vinner
Styringsgruppen Regnskap AS
Andre tilbydere
  • Azets Insight AS
  • Ecit Norian AS
  • Tietoevry Accounting AS
Kontraktsverdi
27 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Regnskap- og lønnstjenester
Kontaktinformasjon
Kontakt telefon
+47972727
Adresse
Kjøita 6, 4630 KRISTIANSAND S
Lokasjon
Estimert verdi
27 000 000,00 kr
Beskrivelse
Nye Veier har inngått avtale med en leverandør om levering av lønns- og regnskapstjenester tilpasset kundens behov. Nye Veier benytter Unit 4 Business World som ERP system, og avtalen innebefatter at leverandøren skal føre regnskap og lønn i kundens system, gjennom terminalserver/web applikasjon.
Tildelingskriterium 1
Pris
Pris, herunder totalpris av timepriser og implementeringskostnad. Dokumentasjon: Komplett utfylt prisskjema uten strukturelle endringer. Kravet vektes 20%
Tildelingskriterium 2
Kompetanse og relevante erfaring
Tilbudt personell sin dokumenterte kompetanse og relevante erfaring. Ved vurdering av CV'er vil følgende kunne bli vektlagt: - Relevant erfaring fra regnskapsføring av langsiktige tilvirkningskontrakter, herunder krav til prosjektregnskap. - Relevant erfaring fra lønn- og regnskapsområdet generelt - Formell kompetanse – utdannelse, sertifiseringer og autorisasjon - Det tilbudt team sin sammensetning av kompetanse/erfaring for utførelse av oppdraget Det skal leveres 5 CV-er, herunder CV for oppdragsansvarlig, CV for 2 regnskapsførere og 2 lønns-/reise medarbeidere. Oppdragsgivers CV-mal skal benyttes. Rollen som "Oppdragsansvarlig" vil kunne dekkes av en av de øvrige nøkkelpersonene dersom dette vurderes mest hensiktsmessig. Det må fremkomme tydelig hvilken rolle den enkelte nøkkelperson blir tilbudt som og det er leverandøren sin risiko å synliggjøre erfaring/kompetanse knyttet til rollen. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte de oppgitte referansepersonene direkte og/eller andre kilder for å verifisere informasjon som er gitt. Oppdragsgiver understreker viktigheten av at antall CV-er som leveres er i samsvar med konkurransegrunnlaget. Kravet vektes 20%
Tildelingskriterium 3
Oppdragsbeskrivelse
Tilbyder skal levere en oppdragsbeskrivelse som viser leverandørens tilnærming for å løse oppdraget på best mulig måte, herunder bl.a.: Håndtering av service og bistand til kundens ansatte, som fakturagodkjennere, og økonomiansvarlige knyttet til innkjøp, varemottak, fakturaflyt, bokføring, samt kundens øvrige ansatte ifm spørsmål og bistand knyttet til reiseregning. Leverandørens tilnærming for å sikre levering under oppdraget, herunder bl.a.: - Implementeringsplan for å sikre levering til oppstart 01.06.2024. - Bemanning av oppdraget, hvilke personer og med hvilke estimerte «stillingsprosenter» (krav om tilstedeværelse min. 1 dag i uken for regnskapsfører) - Tilgjengelighet på tilbudt personell og hvordan sikre kontinuitet i teamet. - Tilgjengelighet i utvalgte krevende perioder, herunder månedsavslutning og årsoppgjør. - Tilgjengelighet utover normalarbeidstid - Nye Veiers prioritet hos leverandøren. - Skalerbarhet mht. økt aktivitetsnivå hos kunden. - Fleksibilitet og skalerbarhet for kunden iht. endringer i omfang/ulik aktivitet i selskapet. Den samlede besvarelsen på dette tildelingskriteriet skal ikke overstige 10 A4 sider. Overskridelse av sidetallsbegrensningen kan medføre at tilbudet avvises. Oppdragsgivers mal for oppdragsbeskrivelse skal benyttes. Kravet vektes 60%

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    10. nov. 2023, 15:58

  2. Vinner kåret

    2. feb. 2024, 00:00

  3. Kontraktsinngåelse

    7. mars 2024, 00:00

  4. Kunngjøring av resultat

    8. mars 2024

  5. Startdato for avtale

    1. juni 2024, 00:00

  6. Sluttdato for avtale

    1 år

    1. juni 2026, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner