Beskrivelse
Tilbyder skal levere en oppdragsbeskrivelse som viser leverandørens tilnærming for å løse oppdraget på best mulig måte, herunder bl.a.: Håndtering av service og bistand til kundens ansatte, som fakturagodkjennere, og økonomiansvarlige knyttet til innkjøp, varemottak, fakturaflyt, bokføring, samt kundens øvrige ansatte ifm spørsmål og bistand knyttet til reiseregning. Leverandørens tilnærming for å sikre levering under oppdraget, herunder bl.a.: Implementeringsplan for å sikre levering til oppstart 01.06.2024. Bemanning av oppdraget, hvilke personer og med hvilke estimerte «stillingsprosenter» (krav om tilstedeværelse min. 1 dag i uken for regnskapsfører). Tilgjengelighet på tilbudt personell og hvordan sikre kontinuitet i teamet. Tilgjengelighet i utvalgte krevende perioder, herunder månedsavslutning og årsoppgjør. Tilgjengelighet utover normalarbeidstid. Nye Veiers prioritet hos leverandøren. Skalerbarhet mht. økt aktivitetsnivå hos kunden. Fleksibilitet og skalerbarhet for kunden iht. endringer i omfang/ulik aktivitet i selskapet. Den samlede besvarelsen på dette tildelingskriteriet skal ikke overstige 10 A4 sider. Overskridelse av sidetallsbegrensningen kan medføre at tilbudet avvises. Oppdragsgivers mal for oppdragsbeskrivelse skal benyttes.