Anbudsoversikt for Samkjøpsavtale for annonseformidling
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Arrangementstjenester
Oslo kommune har et grunnleggende behov for å kunne kommunisere med sine omgivelser. Eksempelvis ved utlysing av stillinger, informasjon om byggeplaner, informasjonskampanjer og tilsvarende. Kommunikasjonskanalene har imidlertid utviklet seg mye de siste årene, spesielt innen for digitale annonseringer. Dette har skapt nye muligheter og nye veier for hvordan Oslo kommune kan kommunisere med sine omgivelser. For å kunne følge med utviklingen har Oslo kommunen behov for rådgivning og veiledning innen for annonseformidling. Målet er å redusere kommunens totale annonsekostnader samt bidra til at kommunens egne ressurser benyttes mest kosteffektivt.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Samkjøpsavtale for annonseformidling
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 1 000 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav 1: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon: Norske selskaper skal dokumentere firmaattest. Utenlandske selskaper skal dokumentere godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Krav 2: Oppdragsgiver vil kreve at valgte leverandør leverer skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt. Dokumentasjonskrav: Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 må-neder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud.
Krav 1: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. Oppdragsgiver vil vurdere omsetning, årsresultat samt nøkkeltall i balansen. Dokumentasjonskrav: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetninger, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å inn-hente kredittvurdering på eget initiativ. Dersom leverandøren har saklig grunn (f. eks nystartet bedrift) til ikke å fremlegge den do-kumentasjonen oppdragsgiver har krevd kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet med ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Krav 1: Leverandøren skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Dokumentasjonskrav: Liste over de viktigste leveranser eller utførte tjenester de siste tre år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. Krav 2: Leverandøren skal ha god gjennomføringevne En beskrivelse av teknisk personell eller tekniske enheter (også eventuelle underleverandører), som leverandøren råder over til å utføre kontrakten