Anbudsoversikt for Statlig fellesavtale om kjøp og leie av multifunksjonsmaskiner, printere og skannere med tilhøren…

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontor- og utskriftsløsninger

Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring trenger leverandører for å levere multifunksjonsmaskiner, printere og skannere med tilhørende tjenester over 2 år til en verdi av 760 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende leveranser med stor geografisk spredning og mange leveringssteder, samt ha miljøledelsestiltak som minimerer miljøbelastningen eller tilsvarende sertifiseringer.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Statlig fellesavtale om kjøp og leie av multifunksjonsmaskiner, printere og skannere med tilhørende tjenester og løsninger
Estimert verdi
760 000 000,00 kr
Varighet
2 år
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandørens registrering, autorisasjon mv.
Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2
Relevant erfaring
Krav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende menes: • Kunder med stor geografisk spredning • Stort antall leveringssteder Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 bli tatt i betraktning, dog ikke eldre en 5 år.
Kvalifikasjonskrav 3
Miljøledelsestiltak
Krav: Leverandøren skal ha rutiner for miljøledelsestiltak som bidrar til å minimere miljøbelastningen. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Leverandøren kan også dokumentere dette ved sertifiseringsattest fra EMAS, ISO 14001, Miljøfyrtårn eller tilsvarende, under forutsetning av at miljøledelsestiltakene er omfattet av sertifiseringsordningen.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner