Anbudsoversikt for Strategisk rådgiving og analysetjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Trondheim Kommune trenger strategisk rådgiving og analysetjenester for å levere digitaliseringsprosessen i Trondheim til en verdi av 3 200 000 NOK. Trondheim kommune ønsker en samarbeidspartner som kan gi uavhengig rådgivning og innsikt i relevante teknologier og leverandører. To viktige formelle krav er at leverandøren må være kredittverdig uten sikkerhet og ha et fungerende kvalitetssikringssystem. Anbudets vekting er 70% kvalitet og 30% pris.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Strategisk rådgiving og analysetjenester
Lokasjon
Estimert verdi
4 500 000,00 kr
Tildelingskriterium 1
Kvalitet
Leverandøren må vise en god forståelse for oppdraget slik det er beskrevet i kravspesifikasjonen, og presentere et faglig forsvarlig løsningsforslag, samt beskrive de rutiner som gjelder for kontakt med oppdragsgiver i avtaleperioden. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av hvordan leverandøren vil løse oppdraget legges i Bilag 2 (Leverandørens løsningsbeskrivelse). Valg av metode og begrunnelse for dette. Beskrivelse av rutiner for kontakt med oppdragsgiver i gjennomføringsfasen.
Tildelingskriterium 2
Pris
Tildelingskriterium: Pris Dokumentasjonskrav: Prisene skal oppgis ekskl. mva i kontraktens Bilag 5 Samlet pris og prisbestemmelser Tilbyderen har et selvstendig ansvar for at hans tilbud inneholder relevant dokumentasjon knyttet til de fastsatte tildelingskriteriene
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandørens etableringsdato
Hvis opplysningene om omsetning (samlet eller spesifikt) ikke er tilgjengelige for hele perioden som det anmodes om, vennligst angi den dato da virksomheten ble etablert, eller leverandørene startet sin virksomhet: Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha økonomisk og finansiell kapasitet til å utføre oppdraget - Leverandør skal være kredittverdig. Kredittverdig mot sikkerhet aksepteres ikke. For nyoppstarta leverandører er A/N tilstrekkelig. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering av leverandøren som ikke er eldre enn 6 mnd. regnet fra utløpet av tilbudsfristen. Vurderingen skal basere seg på sist kjente regnskapstall med angivelse av hvordan kredittvurderingen har utviklet seg siste tre år. Resultatet av kredittvurderingen skal fremkomme som en gradert verdi (bokstav eller tall) mot en definert skala. Nyoppstarta leverandører må dokumentere økonomisk kapasitet til gjennomføring av oppdraget ved annen type dokumentasjon, som f.eks. regnskapstall og bankgaranti.
Kvalifikasjonskrav 3
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumenteres ved firmaattest eller tilsvarende.
Kvalifikasjonskrav 4
Tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak
Leverandøren anvender følgende tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak, og leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha et fungerende kvalitetssikrings-/kvalitetsstyringssystem. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens kvalitetssikrings-/kvalitetsstyringstiltak.
Kvalifikasjonskrav 5
Styring og sporing av leveransekjeden
Leverandøren vil være i stand til å anvende følgende styring av leveringskjeden og sporingssystemer ved gjennomføring av kontrakten: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha et system for styring og sporing av leveransekjeden. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens system for styring og sporing av leveransekjeden.
Kvalifikasjonskrav 6
Miljøledelsestiltak
Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha system og rutiner for å redusere de viktigste miljøbelastningene fra sin virksomhet og skal benytte miljøledelsestiltak gjennom avtaleperioden. Det stilles derfor krav til at virksomheten har et miljøstyringssystem, som for eksempel Miljøfyrtårn, EMAS, ISO 14001 eller tilsvarende. Dersom hele virksomheten er miljømerket med type-1 miljømerke, som Svanemerket eller tilsvarende, godkjennes også dette. Dokumentasjon: Tilbyder skal fylle ut vedlagte Egenerklæring for miljø, samt legge ved eventuelt sertifikat på miljøstyringssystem.
Kvalifikasjonskrav 7
Relevant erfaring
Leverandøren skal ha relevant erfaring med levering av tilsvarende løsning for andre oppdragsgivere. Dokumenteres ved å oppgi 3 referanser, av disse må det framgå hvem tjenesten leveres til, hva som leveres, verdi på kontrakt og avtaleperiode. Ved forespørsel skal oppdragsgiver kunne få oppgitt navn og kontaktinformasjon til referansen. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner