Anbudsoversikt for System for transportlogistikk i hjemmetjenesten i Oslo kommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Bygg og anlegg

Oslo Kommune ved Origo trenger et system for transportlogistikk i hjemmetjenesten, med fokus på et API for ruteoptimalisering, for en avtale over 1 år med en maksimal totalverdi på 24,7 millioner kroner. Systemet skal lette det manuelle arbeidet som teamledere og koordinatorer utfører daglig i hjemmetjenesten. Leverandøren må ha erfaring fra tilsvarende oppdrag, med dokumentasjon av inntil 5 relevante oppdrag utført de siste 3 år, samt tilstrekkelig personell til å gjennomføre kontrakten i alle bydelene i Oslo kommune. Tildelingskriteriene er pris (30%) og kvalitet (70%), hvor kvaliteten på tjenesten, etablering og opplæring, samt tjenestenivå vurderes.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
System for transportlogistikk i hjemmetjenesten i Oslo kommune
Lokasjon
Estimert verdi
24 700 000,00 kr
Varighet
1 år
Tildelingskriterium 1
Pris for tjenesten
Utfylt vedlegg 1 til Bilag 6 «Prisskjema» arkfane “Pris for tjenesten”
Tildelingskriterium 2
Kvalitet på tjenesten
Leverandørens besvarelse av ME-krav og E-krav i bilag 2.
Tildelingskriterium 3
Kvalitet etablering og opplæring
Leverandørens besvarelse av bilag 3.
Tildelingskriterium 4
Kvalitet på tjenestenivå
Leverandørens besvarelse av Bilag 4.
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten.
Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak
Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert
Kvalifikasjonskrav 3
Det kreves erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes i denne sammenheng leveranser av ruteoptimaliseringssystem.
En beskrivelse av leverandørens inntil 5 mest relevante oppdrag som er utført i løpet av de siste 3 år. Oversikten skal angi hvem som var oppdragsgiver, navn på kontaktperson, oppdragets omfang og verdi, samt tid (idriftsettelsestidspunkt) og sted for oppdragene samt en beskrivelse av oppdragets innhold. Oppdragsgiver vil også ta i betraktning oppdrag som er eldre enn tre år.
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandøren skal ha tilstrekkelig personell til å gjennomføre kontrakten.
Med dette menes at leverandøren har tilstrekkelig arbeidsstyrke og teknisk personell til at alle bydelene i Oslo kommune kan ta i bruk tjenesten i avtaleperioden med hensyn til kundeservice og teknisk personell som kan håndtere drift og utvikling av ruteoptimaliseringssytemet. Redegjørelse for tilgjengelig arbeidsstyrke som leverandøren disponerer over for gjennomføring av kontrakten, samt en beskrivelse av teknisk personell eller tekniske enheter, som leverandøren råder over til å utføre kontrakten, herunder oversikt over kundeservice og teknisk personell som kan håndtere drift og utvikling av ruteoptimaliseringssytemet. Dersom tilbyder benytter underleverandører, skal det oppgis en oversikt over fordelingen av teknisk personell eller tekniske enheter mellom hovedleverandør og underleverandøren.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner