Cobrief Logo
Brief

Programvare - Data og analyse

Fredrikstad kommune trenger en ny løsning for turnusplanlegging for kommunens rundt 1500 ansatte som jobber i turnus, med en maksimal totalverdi på 5,5 millioner kroner. Formålet er å effektivisere arbeidet med turnusplanlegging og sentralisere store deler av denne prosessen, ved å anskaffe en ferdig utviklet løsning som kan håndtere ulike variasjoner i turnusarbeidet, som fravær, turnusmønstre, tilpasninger og helgeløsninger. Løsningen skal også legge til rette for medvirkning fra de ansatte. Tildelingskriteriene er kvalitet (70%), som vurderer funksjonelle og ikke-funksjonelle krav, informasjonssikkerhet og GDPR, plan for etableringsfasen, SLA-nivå og standardvilkår for skytjenesten, samt totalpris (30%), som inkluderer lisenskostnader beregnet for 10 år, opplæring og etablering, og timepris for tilleggstjenester.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Oppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse for inngåelse av avtale for kjøp av ny løsning for turnusplanlegging for kommunens ansatte som jobber i turnus. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av vedleggene til konkurransegrunnlaget. Fredrikstad kommune har omtrent 100 avdelinger med ca 1500 ansatte der ansatte arbeider i turnus. Formålet med anskaffelsen er å effektivisere arbeidet med å utarbeide turnuser i Fredrikstad kommune gjennom å anskaffe en ny løsning for turnusplanlegging. Vår målsetting på sikt er å kunne sentralisere store deler av turnusplanleggingen, og denne nye løsningen vil bli en viktig brikke i dette arbeidet. For at det skal bli en reell effektivisering er vi avhengige av at løsningen er i stand til å håndtere de fleste variasjonene som ligger til turnusarbeidet. Eksempelvis ulike fravær, turnusmønstre, tilpasninger, helgeløsninger, osv. Vi ønsker en ferdig utviklet løsning forturnusplanlegging. Mulighet for medvirkning fra de ansatte er viktig i arbeidet med å rekruttere og beholde personell.Hovedtrekkene i prosedyrenFredrikstad kommune har omtrent 100 avdelinger med ca 1500 ansatte der ansatte arbeider i turnus. Formålet med anskaffelsen er å effektivisere arbeidet med å utarbeide turnuser i Fredrikstad kommune gjennom å anskaffe en ny løsning for turnusplanlegging. Vår målsetting på sikt er å kunne sentralisere store deler av turnusplanleggingen, og denne nye løsningen vil bli en viktig brikke i dette arbeidet. For at det skal bli en reell effektivisering er vi avhengige av at løsningen er i stand til å håndtere de fleste variasjonene som ligger til turnusarbeidet. Eksempelvis ulike fravær, turnusmønstre, tilpasninger, helgeløsninger, osv. Vi ønsker en ferdig utviklet løsning forturnusplanlegging. Mulighet for medvirkning fra de ansatte er viktig i arbeidet med å rekruttere og beholde personell.

    Kontakt navn
    Kine Gjerlaugsen
    Kontakt telefon
    +47 90063037
    Adresse
    Nygaardsgata 16, 1606 FREDRIKSTAD

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Det vil under dette kriteriet gjort en samlet vurdering av om og i hvilken grad tilbyderne oppfyller oppdragsgivers krav for følgende områder: Funksjonelle krav, Ikke-funksjonelle krav, Informasjonssikkerhet og GDPR, Plan for etableringsfasen, SLA-nivå, Standardvilkår for skytjenesten. Punktene er listet opp i prioritert rekkefølge, og de tre første kulepunktene vil tillegges størst vekt.

    Beskrivelse

    Totalprisen består av summen av følgende kostnader: Lisenskostnaden beregnet for 10 år og Opplæring og Etablering i forbindelse med oppstart. Timepris for tilleggstjenester for 100 timer.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner