Anbudsoversikt for Utvikling av dekkskanner

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Statens vegvesen, Transport og samfunn har behov for å utvikle og eventuelt anskaffe dekkskanner for å avdekke dårlige dekk. Formålet med anskaffelsen er å gi Statens vegvesen tilgang på sensorer som kan identifisere kjøretøy med dårlige dekk når de kjører i fart. Ved bruk av sensorer kan vi i større grad velge ut kjøretøy med dårlige dekk til kontroll, og benytte registrerte data til trafikkstyring og veiledning.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Utvikling av dekkskanner
Estimert verdi
14 500 000,00 kr
Varighet
12 måneder
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Maskinlæring/mengdetrening
Tildelingskriterium 3

Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyderen skal være et lovlig etablert foretak Tilbyderen skal bekrefte at han oppfyller dette kravet ved innlevering av tilbud. Tilbyderen skal på forespørsel fra Oppdragsgiver levere følgende dokumentasjonsbevis: Norske tilbydere: Firmaattest Utenlandske tilbydere: Dokumentasjon som viser at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor tilbyderen er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Tilbyderen skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Oppdragsgiver vil innhente en kredittvurdering fra Experian. Kredittverdighet vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Ved tvil kan Oppdragsgiver innhente ytterligere opplysninger fra tilbyder. Dersom tilbyder har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 3

Tilbyderen skal ha erfaring fra relevante oppdrag Tilbyderen skal bekrefte at han oppfyller dette kravet ved innlevering av tilbud. Tilbyderen skal på forespørsel fra Oppdragsgiver levere følgende dokumentasjonsbevis: En liste med minimum 3 (maksimum 5) av de viktigste relevante oppdrag og utførte tjenester de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi/ mengde/omfang, tidspunkt, kort beskrivelse av oppdraget, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. En tilbyder som er nyetablert og som ikke kan framlegge referanser, må være særlig nøye med å dokumentere og sannsynliggjøre at han likevel har forutsetninger for å gjennomføre oppdraget. Nyetablerte tilbydere kan dokumentere at kravet er oppfylt ved å vise til erfaring som tilbudte personer/ressurser har opparbeidet seg i tjeneste for andre enn tilbyderen.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner