Stavanger Kommune
Dynamisk innkjøpsordning for konsulentbistand innen digitalisering
Stavanger Kommune trenger konsulentbistand innen digitalisering for å levere prosjektarbeid, prosjektledelse, digitalisering, prosesser og operasjonell forbedring.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IT- drift og vedlikehold
Oppdragsgiver skal anskaffe en digital løsning som automatiserer mye av det manuelle arbeidet i forbindelse med politisk møtevirksomhet i Stavanger kommune. Oppdragsgiver ønsker gjennom denne veiledende kunngjøringen å få skriftlige innspill på sentrale deler av konkurransegrunnlaget (utkast) før ordinær kunngjøring, se nærmere informasjon nedenfor.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Stavanger Kommune trenger konsulentbistand innen digitalisering for å levere prosjektarbeid, prosjektledelse, digitalisering, prosesser og operasjonell forbedring.
Kristiansand kommune planlegger anskaffelsen av en politikerportal og system for streaming av utvalgsmøter og ønsker å gjennomføre en markedsdialog med aktuelle leverandører. Leverandører kan gi tilbakemelding ved å delta i 1:1 digitale møter hvor de presenterer sine løsninger, og kommunen har satt av 45-60 minutter per leverandør for disse møtene.
Stavanger Kommune planlegger anskaffelsen av AV-utstyr og tilhørende tjenester, som primært skal brukes i møte- og klasserom. Leverandører oppfordres til å delta i en markedsdialog for å gi innspill til konkurransen.
Stavanger Kommune planlegger anskaffelsen av en løsning for kjøretøyadministrering for å effektivisere administrasjonen av sine 720 kjøretøy. Leverandører oppfordres til å gi tilbakemeldinger på de utviklede konkurransedokumentene, da det kan føre til justeringer i den endelige kunngjøringen. Tidligere markedsdialog inkluderte "en til en" møter med leverandører, og kommunen verdsetter ytterligere innspill i denne fasen.
Lørenskog kommune planlegger anskaffelsen av moderne og brukervennlige systemer for saksbehandling, byggesaksbehandling, politiske møter, samt innsyn og publisering. Leverandører inviteres til å delta i en digital dialogkonferanse, hvor kommunen vil presentere sine behov og utfordringer, etterfulgt av mulighet for 1-til-1 møter. Dette gir leverandører en unik mulighet til å gi innspill og få innsikt i prosjektets behov, som vil danne grunnlaget for videre konseptvalg og kravspesifikasjon. Påmelding skjer via en lenke, og spørsmål kan rettes til prosjektleder Torunn K Leren.