Anbudsoversikt for Arbeidstidssystem

Brief

Programvare - Bygg og anlegg

Alta Kommune trenger et nytt arbeidstidssystem som skal erstatte dagens systemer. Anskaffelsen omfatter et digitalt verktøy for håndtering av turnus og vanlig arbeidstid, med krav om samhandling med eksisterende systemer. Dette er en tjenesteavtale innen datatjenester, inkludert rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte. Konkurransen gjennomføres som en åpen tilbudskonkurranse med dialog. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Arbeidstidssystem
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Jon-Arve Pedersen
Kontakt telefon
+47 78455000
Adresse
Løkkeveien 35, 9510 ALTA
Lokasjon
Beskrivelse
Alta kommune skal bytte ut dagens systemer med nytt arbeidstidssystem. Vi ønsker et framtidsrettet digitalt verktøy for håndtering av turnus og vanlig arbeidstid, som også samhandler med eksisterende systemer.
Hovedtrekk i prosedyren
Åpen tilbudskonkurranse med dialog.
Kvalifikasjonskrav 1

Foretaksregisteret

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    20. mai 2025, 11:11

  2. Frist for spørsmål

    18 døgn

    9. juni 2025, 22:00

  3. Frist for innlevering

    17. juni 2025, 10:00

  4. Startdato for avtale

    8. juli 2025, 00:00

  5. Vedståelsesfrist

    14. sep. 2025, 10:00

  6. Sluttdato for avtale

    31. mai 2035, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner