Anbudsoversikt for Dynamisk innkjøpsordning (DPS) for kjøp av lette kjøretøy til Oslo kommune
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Bil- og leasingtjenester
Den dynamiske innkjøpsordningen skal dekke Oslo kommunes virksomheters behov for lette kjøretøy. Med lette kjøretøy menes kjøretøy under 3,5 tonn, hovedsakelig personbil og varebil. Det skal kun anskaffes lette kjøretøy basert på nullutslippsteknologi under ordningen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Dynamisk innkjøpsordning (DPS) for kjøp av lette kjøretøy til Oslo kommune
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 34110000 Personbiler
- 34111000 Stasjonsvogner og personbiler
- 34111100 Stasjonsvogner
- 34111200 Sedanbiler
- 34113000 Kjøretøyer med firehjulstrekk
- 34113200 Terrenggående kjøretøyer
- 34115200 Motorkjøretøyer til befordring av færre enn 10 personer
- 34115300 Brukte kjøretøyer til transport
- 34136000 Varevogner
- 34136100 Små varevogner
- 34144000 Motorkjøretøyer til spesielle formål
- 34144900 El-kjøretøyer
- Estimert verdi
- 80 000 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
KVALIFIKASJONSKRAV: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. DOKUMENTASJONSKRAV: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
KVALIFIKASJONSKRAV: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre oppdraget/ kontrakten. DOKUMENTASJONSKRAV: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ.
KVALIFIKASJONSKRAV: Det kreves at leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak. Med dette menes at leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av salg av kjøretøy. DOKUMENTASJONSKRAV: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsessystemet, kan disse fremlegges som dokumentasjon. Dersom leverandøren har attester fra EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn, kan disse fremlegges som dokumentasjon.