Anbudsoversikt for IKT Orkide - Markedsdialog - Kvalitetssystem

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Dokumenthåndtering og saksbehandling

Kristiansund Kommune planlegger anskaffelsen av et felles kvalitetssystem og inviterer leverandører til markedsdialog for å få innsikt i relevante løsninger og utviklingsplaner. Leverandører kan gi tilbakemelding ved å delta i digitale en-til-en-møter med oppdragsgiver. For mer informasjon og påmelding, kan prosjektleder Marit Berg kontaktes via e-post.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
IKT Orkide - Markedsdialog - Kvalitetssystem
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Svein Erik Dyrseth
Kontakt telefon
+47 71574388
Adresse
Kaibakken 2, 6509 KRISTIANSUND N
Beskrivelse
IKT Orkidé inviterer til markedsdialog i forbindelse med planlagt anskaffelse av felles kvalitetssystem. Ønsket format er digitale en-til-en-møter mellom oppdragsgiver og leverandør. Formålet med markedsdialogen er å få god innsikt i løsningene til aktuelle leverandører (alle relevante moduler), informasjon om planer for utvikling, og få/gi svar på eventuelle spørsmål, som grunnlag for arbeidet med kravspesifikasjon. For mer informasjon se vedlagte dokument.
Påmelding og eventuelle spørsmål kan rettes til prosjektleder Marit Berg, epost: marit.berg@aure.kommune.noFrist for påmelding er 14.02.2025

Tidslinje

  1. Kunngjøring av planlegging

    20. jan. 2025, 11:51

  2. Planlagt konkurransestart

    1. mai 2025, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner