Anbudsoversikt for Inkassosystem

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT- drift og vedlikehold

Stavanger Kommune trenger et inkassosystem for å håndtere sin inkassovirksomhet over 24 måneder. Et viktig formelt krav er at leverandøren har utført lignende tjenester eller levert tilsvarende varer i referanseperioden, med mulighet for å kreve opp til tre års erfaring.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Inkassosystem
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonsbevis: Som dokumentasjon vil oppdragsgiver innhente opplysninger om leverandørens foretak fra Experian (oppdragsgiver abonnerer på tjenester fra Experian). Dersom leverandørens foretak er registrert utenfor Norge, må leverandøren på forespørsel kunne fremlegge dokumentasjon som godtgjør at de er registrert i et bransjeregister eller annet foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor de er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten.
Kvalifikasjonskrav 3

Bare for tjenester: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner