Anbudsoversikt for Kjøretøy - dynamisk innkjøpsordning
Bil- og leasingtjenester
Rakkestad kommune har til hensikt å inngå en dynamisk innkjøpsordning på kjøp av tjenestebiler for kommunen. Oppdragsgiver ønsker en ordning som skal dekke behov for egentransport, samt redusere klima- og miljøbelastning. Oppdragsgiver ønsker at den fremtidige bilflåten skal dreies mot å bli betydelig mer klima- og miljøvennlig. Det er et krav at tilbyder har utlevering av bil og verksted i oppdragsgivers nærområde. Nærområde er definert som kommunene Rakkestad, Indre Østfold, Skiptvedt, Marker, Aremark, Halden, Fredrikstad og Sarpsborg. Fullstendig beskrivelse av anskaffelsen vil bli kunngjort i de enkelte konkurransene under ordningen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Kjøretøy - dynamisk innkjøpsordning
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten.