Anbudsoversikt for Kjøretøy - dynamisk innkjøpsordning

Brief

Bil- og leasingtjenester

Rakkestad kommune har til hensikt å inngå en dynamisk innkjøpsordning på kjøp av tjenestebiler for kommunen. Oppdragsgiver ønsker en ordning som skal dekke behov for egentransport, samt redusere klima- og miljøbelastning. Oppdragsgiver ønsker at den fremtidige bilflåten skal dreies mot å bli betydelig mer klima- og miljøvennlig. Det er et krav at tilbyder har utlevering av bil og verksted i oppdragsgivers nærområde. Nærområde er definert som kommunene Rakkestad, Indre Østfold, Skiptvedt, Marker, Aremark, Halden, Fredrikstad og Sarpsborg. Fullstendig beskrivelse av anskaffelsen vil bli kunngjort i de enkelte konkurransene under ordningen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Kjøretøy - dynamisk innkjøpsordning
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner