Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontor- og utskriftsløsninger

Politiets Fellestjenester trenger klient- og sluttbrukerutstyr, inkludert bærbare PC-er, mobiltelefoner og nettbrett, for en avtaleperiode på 5 år med en maksimal totalverdi på 1 milliard kroner. Utstyret skal leveres på leasingavtaler, og avtalen skal sikre at kunden kan følge utviklingen innenfor området med styrt utskifting av utstyr. Leverandøren må ha et godt kvalitetssikringssystem, dokumentert med ISO 9001 eller tilsvarende, samt et styringssystem for informasjonssikkerhet, dokumentert med ISO27001 eller tilsvarende. Tildelingskriteriene er vektet med 35% for kvalitet, 30% for miljø, og 35% for pris. Leverandøren må også dokumentere sin økonomiske kapasitet og ha et velfungerende styringssystem for ytelsen som skal leveres.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Kunden har i dag en avtale om klient- og sluttbrukerutstyr, der hovedandelen av utstyret (bærbare PC-er, mobiltelefoner og nettbrett) er på leasingavtaler. Avtalen er inngått med Atea og utløper 04.12.2025. Avtalen erstattet en tidligere avtale, der alt utstyret ble kjøpt. Overgangen fra kjøp til leasing har skjedd gradvis i avtaleperioden. Kunden skal inngå avtale med én leverandør, som dekker Kundens behov for alle typer klient- og sluttbrukerutstyr i avtaleperioden. Avtalen må bidra til at Kunden kan følge utviklingen innenfor området klient- og sluttbrukerutstyr i hele avtaleperioden, med styrt utskifting av utstyr, slik at Kunden innenfor dette området hele tiden har tilgang til klienter, arbeidsflater og periferiutstyr som best understøtter Kundens arbeidsoppgaver.

    Kontakt navn
    Willy Vestavik
    Kontakt telefon
    +47 61318000
    Adresse
    Rognebakken 8, 2770 JAREN

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.

    Leverandøren skal ha et godt og velfungerende kvalitetssikrings- og styringssystem for ytelsen som skal leveres.

    Tilbyder må ha et godt og velfungerende styringssystem for informasjonssikkerhet (ISMS).

    Leverandøren skal ha kapasitet til å kunne gjennomføre kontrakten gjennom hele avtaleperioden.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Oppdragsforståelse Service og support Tjenestenivå Prosjekt Kompetanse Viser til regler for konkurransen kap 7.2 for fullstendig angivelse.

    Beskrivelse

    Evalueres med bakgrunn i besvarelsen av krav og dokumentasjonskrav i SSA-D Bilag 1, vedlegg 1 Kundens kravtabell og Bilag 2, vedlegg 2 Leverandørens utdypende besvarelse av krav 5, 9, 10 og 11.

    Beskrivelse

    Evalueres med bakgrunn i priser oppgitt i SSA-D, Bilag 7. Nærmere informasjon om prisevalueringen fremgår av SSA-D, bilag 7 med vedlegg.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner