Brief

Reklame og markedsføring

Bankenes Sikringsfond trenger kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 4 år, med en estimert verdi på 4-5 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 7 millioner kroner. Tjenestene skal bidra til å øke kjennskapen til innskuddsgarantien, inkludert utvikling av kommunikasjonsstrategi og implementering av denne med kostnadseffektive virkemidler. Arbeidet omfatter vurdering av målgrupper, utvikling av virkemidler og kanalvalg, samt en vurdering av avsenderidentitet. Tjenestene skal leveres i Oslo.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Bankenes sikringsfond skal inngå rammeavtale med én (1) leverandør om kjøp av kommunikasjonstjenester knyttet til kjennskapen til innskuddsgarantien. Et av Bankenes sikringsfonds mål i inneværende strategiperiode, er å øke kjennskapen til innskuddsgarantien. I denne forbindelse trenger vi bistand til å utvikle en kommunikasjonsstrategi og til å implementere strategien ved bruk av kostnadseffektive virkemidler. Med bistand fra leverandøren ønsker vi å utforme en strategi der målet er å øke kjennskapen og kunnskapen om innskuddsgarantien, uten å skape uro, i befolkningen. Strategiprosessen bør blant annet inneholde en vurdering av aktuelle målgrupper, hva som er viktig å ta hensyn til for at strategien skal treffe målgruppen, samt en beskrivelse av mulige kostnadseffektive virkemidler. Etter at strategien er lagt, ønsker vi bistand til utvikling av virkemidler og kanalvalg. Bankenes sikringsfond står ikke alene i arbeidet med å betrygge innskuddskunder. Bankene er pliktige til å informere sine kunder om innskuddsgarantien. Bankenes sikringsfond har i dag ikke ressurser til større, løpende kampanjer over en lengre periode eller til å være til stede på sosiale medier og andre flater til enhver tid. I strategiprosessen ønsker vi å vurdere om Bankenes sikringsfond skal være avsender, eller om vi skal utvikle en identitet for innskuddsgarantien som blant annet bankene kan benytte i sin kontakt med kundene. I dag har vi rammeavtaler med flere kommunikasjonsbyråer som skal bistå oss i utviklingen av vår kommunikasjonsstrategi i en bankkrise. Oppdraget knyttet til denne anskaffelsen er derfor avgrenset til å gjelde kommunikasjonsstrategien og virkemidler for å øke den generelle kjennskapen og kunnskapen om innskuddsgarantien.Hovedtrekkene i prosedyrenBankenes sikringsfond skal inngå rammeavtale med én (1) leverandør om kjøp av kommunikasjonstjenester knyttet til kjennskapen til innskuddsgarantien. Anskaffelsens estimerte verdi er 4-5 millioner kr. eks. mva. Det gjøres oppmerksom på usikkerhetsmoment knyttet til anskaffelsens omfang og estimerte verdi. Omfanget av de kommunikasjonstjenester som vil bli etterspurt vil avhenge av kommunikasjonsstrategien, og spesielt hvilke implementeringstiltak og virkemidler som velges. Det er påregnelig at omfanget vil kunne overstige anskaffelsens estimerte verdi. Anskaffelsens maksimale verdi fastsettes derfor til 7 millioner. Utfyllende informasjon finnes i konkurransegrunnlaget.

    Kontakt navn
    Simon Døhlen von Krogh
    Kontakt telefon
    +47 23284242
    Adresse
    Dronning Mauds gate 10, 0250 OSLO

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner