Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IT- drift og vedlikehold
Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) gjennomfører en konkurranse med forhandling for å inngå avtale med én leverandør som skal dekke direktoratets behov for et kundeoppfølgingssystem.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt telefon
- +47 40007997
- Kontakt e-post
- postmottak@dfo.no
- Adresse
- Lørenfaret 1C, 0585 OSLO
Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) gjennomfører en konkurranse med forhandling for å inngå avtale med én leverandør som skal dekke direktoratets behov for et kundeoppfølgingssystem.
Kvalifikasjonskrav
Valgt leverandør skal levere skatteattest for merverdiavgift. Dette gjelder dersom valgt leverandør er norsk. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørselen om å delta i konkurransen.
Valgt leverandør skal levere skatteattest. Dette gjelder dersom valgt leverandør er norsk. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørselen om å delta i konkurransen.
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Vi krever tilfredsstillende økonomi for å gjennomføre oppdraget. Kredittvurderingen skal ikke være dårligere enn A (kredittverdig) eller tilsvarende dersom annen rating benyttes (tallbedømmelse). Dokumentasjon med lavere rating enn A eller tilsvarende (dvs ikke kredittverdig eller kredittverdig med sikkerhetsstillelse) vil ikke bli vurdert.
Leverandøren skal ha bred erfaring og kompetanse fra lignende leveranser. Kundebehandlingssystemet skal være en del av leverandørens hovedforretningsområde. Leverandøren skal ha levert og implementert kundebehandlingssystem for kunder som har brukt kundeservicefunksjonalitet. Disse leveransene skal ha dekket flere enn 100 lisenser.
Leverandøren skal ha nødvendig teknisk kompetanse for å levere løsningen.
Det kreves at leverandør har et velfungerende kvalitetsstyringssystem.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Konkurranse med forhandling - anskaffelse av nytt kundebahndlingsssystem
- Hovedkode
- Tilleggskoder
- 48333000 Programvare for kontakthåndtering
- 48400000 Programvare relatert til forretningsvirksomhet
- 48445000 Programvare for håndtering av kundekontakter
- 50324100 Systemvedlikehold
- 72212445 Utviklingstjenester relatert til Programvare for håndtering av kundekontakter
- 72253200 Systemsupport
- 72267100 Vedlikehold av IT-programvare
- 72600000 Support- og konsulentvirksomhet i forbindelse med edb
- Estimert verdi
- 14 000 000,00 kr
- Varighet
- 36 måneder
