Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Kontormøbler og -utstyr
I forbindelse med en større rehabilitering av Sandefjord VGS har oppdragsgiver behov for å inngå en rammeavtale for kjøp av møbler, herunder kontor og platemøbler, undervisningsmøbler og møbler for vrimleområde og sosiale soner. Første avrop vil være direkte etter avtaleinngåelse og har et estimert omfang på 2.500.000-4.000.000 NOK. Samlet estimert omfang er på 7.500.000-14.000.000.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Camilla Merkesdal Solsvik
- Kontakt telefon
- +47 92658972
- Kontakt e-post
- camilla.merkesdal.solsvik@inventura.no
- Adresse
- ,
I forbindelse med en større rehabilitering av Sandefjord VGS har oppdragsgiver behov for å inngå en rammeavtale for kjøp av møbler, herunder kontor og platemøbler, undervisningsmøbler og møbler for vrimleområde og sosiale soner. Første avrop vil være direkte etter avtaleinngåelse og har et estimert omfang på 2.500.000-4.000.000 NOK. Samlet estimert omfang er på 7.500.000-14.000.000.
Kvalifikasjonskrav
Tilbyderen skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten tilbyder er etablert.
Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling.
Tilbyder skal ha god soliditet og for øvrig tilfredsstillende økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten.
Tilbyder skal ha gjennomføringsevne og kapasitet til å gjennomføre oppdraget innenfor de angitte rammer og frister.
Tilbyder skal ha erfaring fra minst 3 lignende og relevante oppdrag. Relevante oppdrag forstås som leveranser med lignende innhold og omfang som enkelt avrop beskrevet i punkt 1.2.2 Anskaffelses verdi og omfang.
Tilbyder skal ta hensyn til miljøpåvirkning og arbeide med å redusere negativ miljøpåvirkning ved sin virksomhet.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Tittel
- Møbler Sandefjord VGS
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 14 000 000,00 kr