Anbudsoversikt for Parallell rammeavtale kontormøbler

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Oppdragsgiver har til hensikt å inngå rammeavtale for kjøp, levering og montering av kontormøbler, samt konsulentbistand til møbleringsforslag. Leverandør skal ha bredde og dybde nok i sitt sortiment til å dekke Oppdragsgivers behov for nye kontormøbler av høy kvalitet til løpende avrop og større og mindre møbleringsprosjekter i avtaleperioden. Oppdragsgiver har til hensikt å inngå rammeavtale med 3 felles Leverandører, forutsatt at det er 3 egnede leverandører og tilbud.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Parallell rammeavtale kontormøbler
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Leverandør skal ikke ha vesentlige restanser for skatt og merverdiavgift, eller det skal foreligge en godkjent nedbetalingsplan
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandør skal ha ordnede økonomiske forhold og økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten. Leverandør må minimum oppnå en vurdering som kredittverdig.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandør skal ha erfaring fra minst to relevante oppdrag for levering av kontormøbler som beskrevet i konkurransegrunnlaget, når det gjelder omfang og kompleksitet Leverandør skal ha tilstrekkelig kapasitet og gjennomføringsevne for oppfyllelse av kontrakt som beskrevet i konkurransegrunnlaget Det er et krav at leverandør har et velfungerende system for sikring av kvalitet, tilpasset oppdragets art og omfang Leverandøren skal ha et miljøledelsessystem for å sikre at Leverandøren er egnet til å oppfylle miljøkrav stilt i konkurransegrunnlaget

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner