Cobrief Logo
Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Stjørdal Kommune trenger kjøp og levering av møbler og inventar til kontor, skole, barnehage og institusjon for kommuner i Værnesregionen, gjennom en dynamisk innkjøpsordning med en varighet på 4 år. Leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag, dokumentert med 3 relevante leveranser de siste 3 årene, og ha systemer for kvalitetsstyring, hvor ISO 9001:2008 (eller nyere) sertifikat aksepteres som dokumentasjon. I tillegg kreves det miljøledelsestiltak, som kan dokumenteres med en egenerklæring.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Anskaffelsens formål er å inngå  en dynamisk innkjøpsordning  (DPS) for kjøp av møbler og inventar innenfor områdene kontor, skole, barnehage og institusjon. Dynamisk Innkjøpsordning skal brukes for anskaffelser for en samlet totalsum over kr. 500 000,- Rammeavtaler vil benyttes for  anskaffelser under samlet totalsum på kr. 500 000,- 

    Kontakt navn
    Rita Endresen
    Kontakt e-post
    rita@varinn.no
    Adresse
    Kjøpmannsgata 9, 7500 STJØRDAL

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Leverandør skal være kredittverdig.

    Det kreves at leverandør har god erfaring fra lignende oppdrag. Med lignende oppdrag menes levering og montering av møbler.

    Oppdraget krever leverandører som har systemer for kvalitetsstyring for håndtering av møbelleveranser for proffmarkedet.

    Leverandøren skal benytte miljøledelsetiltak ved gjennomføring av kontrakten.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Dynamisk Innkjøpsordning ( DPS). Kjøp og levering av møbler til kommuner i Værnesregionen
Varighet
48 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner