Anbudsoversikt for Dynamisk Innkjøpsordning ( DPS). Kjøp og levering av møbler til kommuner i Værnesregionen

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Anskaffelsens formål er å inngå  en dynamisk innkjøpsordning  (DPS) for kjøp av møbler og inventar innenfor områdene kontor, skole, barnehage og institusjon. Dynamisk Innkjøpsordning skal brukes for anskaffelser for en samlet totalsum over kr. 500 000,- Rammeavtaler vil benyttes for  anskaffelser under samlet totalsum på kr. 500 000,- 

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Dynamisk Innkjøpsordning ( DPS). Kjøp og levering av møbler til kommuner i Værnesregionen
Kategori (CPV)
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, Framkommer av e-bevis
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Leverandør skal være kredittverdig Dokumentasjonskrav: Fremkommer av e-bevis. I tillegg vil oppdragsgiver i foreta kredittvurdering BISNODE som baserer seg på siste kjente regnskapstall
Kvalifikasjonskrav 3

* Erfaring fra lignende oppdrag. Det kreves at leverandør har god erfaring fra lignende oppdrag. Med lignende oppdrag menes levering og montering av møbler. Dokumentasjonskrav: Leverandør skal oppgi 3 viktigste relevante leveranser de siste 3 år, inkludert deres omfang, tidspunkt og oppdragsgiver eller mottaker. * Kvalitetssystem Oppdraget krever leverandører som har systemer for kvalitetsstyring for håndtering av møbelleveranser for proffmarkedet. Dokumentasjonskrav: Tilstrekkelig dokumentasjon av firmaets rutiner vedrørende kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, ledelsens ansvar, tilvirkningsprosess og kontinuerlig analyse og forbedring. Om leverandør innehar ISO 9001:2008 sertifikat (eller nyere versjon), aksepteres slikt sertifikat som dokumentasjon på oppfyllelse av kvalifikasjonskravet. * * Miljøledelse Leverandøren skal benytte miljøledelsetiltak ved gjennomføring av kontrakten Dokumentasjonskrav: Egenerklæring Miljø - som er vedlagt konkurransegrunnlaget kan benyttes som dokumentasjon

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner