Anbudsoversikt for Persontransport

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Persontransporttjenester

Vestby Kommune har inngått avtale med Follo Taxi AS for persontransport til å levere skyss for grupper ved regelmessige og planlagte transportoppdrag i Viken over 24 måneder til en verdi av 23 500 000 NOK. Anbudets vekting var oppdragsforståelse og miljø hver på 15%, samt pris på 20%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinnere
  • Follo Taxi AS
  • Schau's Buss AS
Andre tilbydere
  • Taxibussen Follo. Thorleif Baltzersen Taxitjenester
  • Tide Buss AS
Kontraktsverdi
23 500 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Persontransport
Lokasjon
Estimert verdi
23 500 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1
Oppdragsforståelse
Oppdragsgiver er opptatt av god kvalitet på tjenesten, og vil her evaluere tilbyderne på hvordan de planlegger å utføre oppdraget. Det er viktig at leverandør viser at de vil legge til rette for og sikre en god gjennomføring. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal redegjøre for hvordan de vil sikre god gjennomføring av kontrakt. For å dokumentere oppdragsforståelsen, så skal tilbyder under dette kravet på inntil ca. 1250 ord (tilsvarende ca. 4 sider) beskrive: Besvarelsen bør inkludere beskrivelser av følgende elementer: Planlegging og forberedelser for en vellykket oppstart av kontrakt. Forberedelse og opplæring av sjåførene, særlig med hensyn til brukergruppen som skal transporters. Hvordan sikre en god logistikk i gjennomføring av oppdragene. Planlagt kommunikasjon mellom leverandør og bestiller/oppdragsgiver i avtaleperioden. Angi frister/villkår for bestilling av tjenester for å definere uttrykket "god tid" som benyttet i rammeavtalen. Kontaktpersonens tilgjengelighet når det oppstår avvik som må krever umiddelbar respons og retting. Leverandørens kvalitetssikringssystem eller rutiner som omfatter håndtering av uforutsette hendelser og endringer i planlagte/bestilte oppdrag, samt under utførelse av oppdraget. Eventuell lærlingordning.
Tildelingskriterium 2
Miljø
Bruk av klimavennlige kjøretøy til å gjennomføre leveranser i henhold til denne kontrakten. Tilbyder skal beskrive andel av oppdragene på kontrakten som skal gjennomføres med kjøretøy på elektrisitet, hydrogen og biogass hvert år. Tilbyder skal fylle ut vedlegg 7 Evaluering av Kjøretøy. Se også vedlegget for mer informasjon. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal legge ved ferdig utfylt vedlegg 7 som inkluderer dokumentasjon på kjøretøy som skal benyttes. Ferdig utfylt vedlegg 7 Evaluering av Kjøretøy legges ved her. Leverandøren skal arbeide aktivt for å minske miljøbelastningen ved oppfyllelse av denne avtalen. Beskriv, hvordan miljømessige vurderinger i utførelsen av oppdrag ivaretas, med inntil ca. 500 ord, blant annet med tanke på bruk av miljøstyringssystem, tilbudte tjenester og konkrete miljøtiltak i gjennomføringen av denne avtalen.
Tildelingskriterium 3
Pris
Under dette kriteriet vurderes tilbudt enhetspris på oppdragsutførelse.
Tildelingskriterium 4
Oppdragsforståelse
Oppdragsgiver er opptatt av god kvalitet på tjenesten, og vil her evaluere tilbyderne på hvordan de planlegger å utføre oppdraget. Det er viktig at leverandør viser at de vil legge til rette for og sikre en god gjennomføring. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal redegjøre for hvordan de vil sikre god gjennomføring av kontrakt. For å dokumentere oppdragsforståelsen, så skal tilbyder under dette kravet på inntil ca. 1250 ord (tilsvarende ca. 4 sider) beskrive: Besvarelsen bør inkludere beskrivelser av følgende elementer: Planlegging og forberedelser for en vellykket oppstart av kontrakt. Forberedelse og opplæring av sjåførene, særlig med hensyn til brukergruppen som skal transporters. Hvordan sikre en god logistikk i gjennomføring av oppdragene. Planlagt kommunikasjon mellom leverandør og bestiller/oppdragsgiver i avtaleperioden. Angi frister/villkår for bestilling av tjenester for å definere uttrykket "god tid" som benyttet i rammeavtalen. Kontaktpersonens tilgjengelighet når det oppstår avvik som må krever umiddelbar respons og retting. Leverandørens kvalitetssikringssystem eller rutiner som omfatter håndtering av uforutsette hendelser og endringer i planlagte/bestilte oppdrag, samt under utførelse av oppdraget. Eventuell lærlingordning.
Tildelingskriterium 5
Miljø
Bruk av klimavennlige kjøretøy til å gjennomføre leveranser i henhold til denne kontrakten. Tilbyder skal beskrive andel av oppdragene på kontrakten som skal gjennomføres med kjøretøy på elektrisitet, hydrogen og biogass hvert år. Tilbyder skal fylle ut vedlegg 7 Evaluering av kjøretøy. Se også vedlegget for mer informasjon. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal legge ved ferdig utfylt vedlegg 7 som inkluderer dokumentasjon på kjøretøy som skal benyttes. Ferdig utfylt vedlegg 7 Evaluering av kjøretøy legges ved her. Leverandøren skal arbeide aktivt for å minske miljøbelastningen ved oppfyllelse av denne avtalen. Beskriv, hvordan miljømessige vurderinger i utførelsen av oppdrag ivaretas, med inntil ca. 500 ord, blant annet med tanke på bruk av miljøstyringssystem, tilbudte tjenester og konkrete miljøtiltak i gjennomføringen av denne avtalen.
Tildelingskriterium 6
Pris
Under dette kriteriet vurderes tilbudt enhetspris på oppdragsutførelse

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner