Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av kommunikasjonstjenester fosterhjemsrekruttering

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Reklame og markedsføring

Barne-, Ungdoms- og Familiedirektoratet har inngått en rammeavtale med Atyp AS for levering av kampanje- og markedsføringstjenester knyttet til fosterhjemsrekruttering. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 43,2 millioner kroner. Leverandøren skal kunne utføre alle typer kommunikasjonsoppdrag innenfor fosterhjemsrekruttering, og det kreves at de leverer CV-er for nøkkelroller som strategisk rådgiver, prosjektleder, kreatør, innholdsprodusent, medierådgiver og digital rådgiver. Det ble mottatt fire tilbud i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Atyp AS
Antall mottatte tilbud
4
Kontraktsverdi
43 200 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for kjøp av kommunikasjonstjenester fosterhjemsrekruttering
Estimert verdi
43 200 000,00 kr
Varighet
2 år
Tildelingskriterium 1
Pris 25%
Pris, herunder timepriser for tilbudt nøkkelpersonell
Tildelingskriterium 2
Kompetanse og erfaring tilbudt personell 30%
Under dette kriteriet vurderes tilbudte ressursers utdannelse, kompetanse og erfaring relevant for kontrakten. Leverandøren skal levere CV for følgende roller: • Strategisk rådgiver • Prosjektleder • Kreatør • Innholdsprodusent • Medierådgiver • Digital rådgiver Det skal leveres én CV for hver kategori, totalt seks CV-er. En ressurs kan dekke flere roller. CV skal inneholde informasjon om følgende: • Ressursenes utdanningsgrad innenfor fagfeltet o Eventuell relevant tilleggsutdanning, kurs og sertifisering. • Arbeidserfaring • Erfaring fra relevante oppdrag, herunder beskrivelse av maks tre relevante prosjekter de siste fem år: o Prosjektets navn og omfang o Kort beskrivelse av prosjektet o Kontaktinformasjon til referanse Tilbudets samlede relevante kompetanse vil bli vurdert. Oppdragsgiver vil foreta en skjønnsmessig vurdering av tilbudenes kvalitet. Vedlegg 4 CV-mal skal benyttes.
Tildelingskriterium 3
Oppgaveforståelse - casebesvarelse 35%
Leverandøren skal som en del av sitt tilbud levere en casebesvarelse som består av totalt to oppgaver. Se vedlegg 6 Casebeskrivelse for ytterligere opplysninger. I evalueringen av casebesvarelsen vil følgende vektlegges: Oppgave 1: Presentasjon av et gjennomført kommunikasjonsoppdrag • Den strategiske tilnærmingen og resultatoppnåelsen • Kreativiteten i løsning, kanalbruk eller andre aspekter av oppdraget • Evnen til å relatere eksempelet til fosterhjemsarbeidet • Effektivitet i oppdraget Oppgave 2: Framtidig arbeid med fosterhjemsrekruttering • Oppgaveforståelsen • Vår vurdering av om byrået er i stand til å tilpasse Bufdirs markedsføringsstrategi til justerte rekrutteringsbehov og nye målgrupper Besvarelsen skal totalt være på maksimum ti A4 sider inkludert illustrasjoner med skriftstørrelse 12. Tekst utover ti A4 sider vil ikke bli evaluert.
Tildelingskriterium 4
Rutiner, responstid, tilgjengelighet og arbeidsmetodikk 10%
Leverandøren skal levere en kort redegjørelse for interne rutiner, responstid og tilgjengelighet i gjennomføringen av kontrakten. Redegjørelsen bør belyse følgende punkter: • Hvordan den samlede organisasjonen er skikket til å kunne bistå Bufdir og Bufetats fem regioner i kontraktsperioden • Interne rutiner knyttet til responstid og tilgjengelighet ved behov for hasteoppdrag • Hvordan leverandøren planlegger å samarbeide med oppdragsgiver og løse større oppdrag med tanke på prosjekt- og arbeidsmetodikk Besvarelsen skal være på maksimum tre A4-sider med skriftstørrelse 12. Tekst utover tre A4-sider vil ikke bli evaluert.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner