Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Kontor- og rengjøringsprodukter
Konkurransen gjelder rammeavtale for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir - samt konvolutter med trykk markert med gult i prisskjema under kontorrekvisita. Oppdragsgiver har annen avtale i forhold til trykkeritjenester og tar forbehold for å benytte denne i forhold til konvolutter med trykk. Forbruksvarer som minnebrikker er regnet som kontorrekvisita. Tilbudet skal omfatte alle oppdragsgivere.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Bjørn Ove Olsen Moi
- Kontakt telefon
- +47 51429800
- Kontakt e-post
- bjorn.ove.olsen.moi@klepp.kommune.no
- Adresse
- Bedriftsvegen 4, 4353 KLEPP STASJON
Konkurransen gjelder rammeavtale for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir - samt konvolutter med trykk markert med gult i prisskjema under kontorrekvisita. Oppdragsgiver har annen avtale i forhold til trykkeritjenester og tar forbehold for å benytte denne i forhold til konvolutter med trykk. Forbruksvarer som minnebrikker er regnet som kontorrekvisita. Tilbudet skal omfatte alle oppdragsgivere.
Kvalifikasjonskrav
Foretaket skal være lovlig registrert.
Leverandør skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetalinger.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til kommunene Bjerkreim, Gjesdal, Klepp, Strand og Time
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 8 000 000,00 kr
- Varighet
- 36 måneder