Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Reklame og markedsføring

Telemark fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Aksell AS for levering av reklamebyråtjenester med en varighet på 2 år og en maksimal total verdi på 6 millioner kroner. Tjenestene inkluderer strategisk rådgivning, prosjektledelse, design, innholdsproduksjon og digital rådgivning, med oppmøte i Skien 12 ganger per år. Konkurransen ble evaluert basert på pris og kompetanse, hvor erfaring fra relevante oppdrag, antall års relevant arbeidserfaring, og utdanningsgrad innen fagfeltet var viktige kriterier. Seks leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Aksell AS
Andre tilbydere
  • Edge Branding AS
  • Metro Branding AS
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 6 000 000 kr

Om anbudet

    Telemark fylkeskommune v/ Farte skal inngå rammeavtale om reklamebyråtjeneterHovedtrekkene i prosedyrenKonkurransen gjennomføres i to trinn. Konkurransen innledes med en kvalifiseringsfase (trinn 1). Bare de tilbyderne som oppfyller kvalifikasjonskravene og som har blitt invitert vil få anledning til å levere tilbud. Oppdragsgiver planlegger å invitere 3-5 av de kvalifiserte leverandører til å gi tilbud (fase 2), forutsatt at det foreligger et tilstrekkelig antall kvalifiserte søkere. Dersom det er flere kvalifiserte søkere enn det antallet oppdragsgiver planlegger å invitere til å gi tilbud, vil oppdragsgiver velge blant de kvalifiserte leverandørene på grunnlag av utvelgelseskriteriet i pkt. 6. Alle inviterte tilbydere vil få sine tilbud evaluert. Etter forhandlingene og eventuelle oppdaterte tilbud vil endelig evaluering bli foretatt og kontrakt tildelt. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å tildele kontrakt uten å gjennomføre forhandlinger, jf. FOA § 23-7 (5). Dersom det melder seg flere leverandører som oppfyller minstekravene til kvalifikasjoner enn det antallet som oppdragsgiver planlegger å invitere til å levere tilbud, vil oppdragsgiver rangere leverandørene etter følgende utvelgelseskriterium: • Krav til erfaring

    Kontakt navn
    Gry Loftesnes
    Kontakt telefon
    +47 35 91 70 00
    Kontakt e-post
    gry@odinprosjekt.no
    Adresse
    Torggata 18, 3717 SKIEN

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Evalueringspris beregnes basert på summen av timespris for fem angitte roller, jf. kulepunkt under, multiplisert med estimert årlig uttak per rolle, pluss sum av oppmøtepris, multiplisert med årlig estimert uttak. • Strategisk rådgiver (10 %) • Prosjektleder (20 %) • Designer (30 %) • Innholdsprodusent (30 %) • Digital rådgiver (10 %) For evalueringsformål vil følgende estimater legges til grunn: • Samlet timetall: 500 timer per år, som fordeles på de ulike rollene i samsvar med vekt oppgitt over. • Oppmøte i Skien: 12 ganger per år

    Beskrivelse

    Kompetanse og erfaring tilbudt nøkkelpersonell Under dette kriteriet vurderes følgende punkter (oppgitt med vektet prioritet): 1. Erfaring fra relevante oppdrag (60 %) 2. Antall års relevant arbeidserfaring i rollen ressursen skal dekke (30 %) 3. Ressursenes utdanningsgrad innenfor fagfeltet, inkludert eventuell relevant tilleggsutdanning, kurs og sertifiseringer (10 %) Følgende regnes som nøkkelpersonell: • Strategisk rådgiver • Prosjektleder • Designer • Innholdsprodusent • Digital rådgiver Oppdragsgiver vil foreta en skjønnsmessig vurdering av tilbudte CV-er opp mot rollen ressursene skal dekke.

    Delkriterier

    Beskrivelse

    Erfaring fra relevante oppdrag (60 %)

    Beskrivelse

    Antall års relevant arbeidserfaring i rollen ressursen skal dekke (30 %)

    Beskrivelse

    Ressursenes utdanningsgrad innenfor fagfeltet, inkludert eventuell relevant tilleggsutdanning, kurs og sertifiseringer (10 %)

    Beskrivelse

    Det vil under dette kriteriet bli gjort en skjønnsmessig vurdering av hvordan tilbyder løser vedlagte oppgaver (se SSA-R bilag 7b), for følgende underpunkter: Oppgave 1: Markedskartlegging - test av hypotese/ markedskartleggingstiltak Oppgave 2: Kampanje (dette underpunktet tillegges størst vekt) - Metodisk tilnærming til caseoppdraget, med tanke på valg av budskap, kanal(er), resultatmåling. - Tilnærming/samarbeid med oppdragsgiver, bl.a. med tanke på involvering, samt hvordan leverandør vil sikre effektiv ressursbruk i prosjektet. Det vil telle positivt dersom caseløsningen inneholder eksempler på konkrete tiltak.

    Delkriterier

    Beskrivelse

    Test av hypotese/ markedskartleggingstiltak

    Beskrivelse

    Metodisk tilnærming til caseoppdraget, med tanke på valg av budskap, kanal(er), resultatmåling. - Tilnærming/samarbeid med oppdragsgiver, bl.a. med tanke på involvering, samt hvordan leverandør vil sikre effektiv ressursbruk i prosjektet.

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for reklamebyråtjenester
Lokasjon
Estimert verdi
6 000 000,00 kr
Varighet
2 år

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner