Anbudsoversikt for Rammeavtale på IKT utstyr

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Husholdningsapparater og elektronikk

Avtalen gjelder Gjesdal, Time, Sola og Bjerkreim kommune. Formålet er å anskaffe nødvendig IKT utstyr ved behov. Oppdragsgiver har delt inn utstyret i 3 grupper, det gis tilbud på alle kategoriene samlet. Nærmere beskrivelse av behov og krav går frem av vedlegg 1 og 2 . Oppdragsgiver har til hensikt å inngå rammeavtale med 2 leverandører.  Leverandør A vil være hovedleverandør og leverandør B vil bli forespurt dersom leverandør A ikke kan levere.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale på IKT utstyr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Registrering i handel eller fortaksregister. Kvalitetssystem MIljøledelsessystem. Se utfyllende beskrivelse i konkurransegrunnlaget pkt 3.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk evne til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. Det blir krevd god soliditet.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandør må ha god gjennomføringsevne for betjening av denne kontrakten. Dokumentasjon: Gi en kort beskrivelse av antall ansatte de siste årene. Kravet kan også imøtekommes med å gi en beskrivelse av hvordan tilbyder vil bemanne opp for å dekke

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner