Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Karmøy Kommune trenger møbelkompetanse for å levere møbler i Rogaland over 4 år til en verdi av 70 millioner NOK. Rammeavtalen dekker kategoriene kontor, barnehage, skole og institusjon. Et viktig formelt krav er å beskrive leverandørens 3 mest relevante oppdrag de siste 5 årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    På vegne av innkjøpssamarbeidet på Haugalandet lyser Karmøy kommune ut konkurranse på rammeavtaler møbler. Rammeavtalen består av kategoriene: kontor, barnehage, skole og institusjon og det vil bli valgt en leverandør for alle kategorier. Avtalen vil ha en varighet på 2 år med mulighet for 1+1 år i opsjon. Foreløpig oppstart av kontrakt er 01.11.2024Avtalen vil ha en estimert verdi på 60-80 millioner NOK. Dette er et estimat og på ingen måte bindende for oppdragsgiver. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å gjennomføre egen anskaffelse når verdien overskrider kr. 500.000 eks. mva.Hovedtrekkene i prosedyrenPå vegne av innkjøpssamarbeidet på Haugalandet lyser Karmøy kommune ut konkurranse på rammeavtaler møbler. Rammeavtalen består av kategoriene: kontor, barnehage, skole og institusjon. Avtalen vil ha en varighet på 2 år med mulighet for 1+1 år i opsjon. Foreløpig oppstart av kontrakt er 01.11.2024Avtalen vil ha en estimert verdi på 60-80 millioner NOK. Dette er et estimat og på ingen måte bindende for oppdragsgiver. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å gjennomføre egen anskaffelse når verdien overskrider kr. 500.000 eks. mva.

    Kontakt navn
    Anja Kjellesvik Kristiansen
    Kontakt telefon
    +47 99463329
    Adresse
    Statsråd Vinjes gate 25, 4250 KOPERVIK

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten, herunder kredittverdig (kredittrating A), eller på annen måte dokumenterer tilfredsstillende økonomisk kapasitet.

    Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 5 årene fra tilsvarende oppdrag. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.)

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale på møbler, Innkjøpssamarbeidet på Haugalandet
Kategori (CPV)
Lokasjon
Estimert verdi
70 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner