Anbudsoversikt for Rammeavtaler om handverkar- og entreprenørtenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Anleggs- og veibygging

Øygarden kommune innbyr med dette til open anbodskonkurranse for etablering av rammeavtalar for entreprenør- og handverkartenester innan for forskjellige fagområder. Oppdragsgivar har behov for handverkartenester i samband med drift og vedlikehald av bygg og vegar som kommunen eig. Dei enkelte oppdraga sin karakter og omfang vil kunne variere, men hovudfokus vil vere på service, drift og vedlikehald av kommunen sine bygg og vegar. Anskaffinga er delt inn i 10 delkontrakter/avtaleområdar.  Fullstendig skildring av leveransen følgjer av del II bilag 1 Oppdragsgivar sin kravspesifikasjon.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtaler om handverkar- og entreprenørtenester
Estimert verdi
188 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Registrert i et fagleg register Krav: Leverandøren skal være registrert i et fagleg register, foretaksregister eller eit handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske tilbydarar: Firmaattest. Utanlandske tilbydarar: Stadfesting på at tilbydaren er registrert i bransjeregister eller føretaksregister i samsvar med lovgjevinga i det landet kor tilbydaren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: - Kredittvurdering som baserer seg på siste kjende rekneskapstal. Ratinga skal vere utført av kredittopplysningsverksemd som har konsesjon til å drive slik verksemd. - Erklæring om verksemda si omsetjing dei siste tre rekneskapsåra.
Kvalifikasjonskrav 3

I) Krav til god erfaring Krav: Leverandøren må ha god erfaring frå gjennomføring av samanliknbare/tilsvarande oppdrag innanfor kvart fagområde det vert levert tilbod til. Dokumentasjonskrav: Referanseskjema med kontaktadressar, med dei 3 viktigaste relevante leveransar dei siste 5 åra med fylgjande informasjon: -Oppdragsgjevar eller mottakar. -oppdragsskildring; ei kort skildring av prosjektet, storleik, verdi og kva funksjonar leverandøren hadde i prosjektet -tidspunkt for leveransen (frå/til) -leveransens varigheit frå signering til overlevering -kontaktperson for den enkelte leveranse, samt kontaktinformasjon (e-post og tlf.nr). II) Krav til gjennomfæringsevne Krav: Det vert kravd at leverandøren viser evne til å gjennomføre oppdraget i tråd med oppdragsgivar sine behov. Det vert difor kravd at leverandør har tilstrekkeleg kapasitet, kompetanse og teknisk utstyr/redskaper til å kunne gjennomføre oppdraget. Dokumentasjonskrav: Tilbydar må dokumentera fylgjande: -Oversikt over firmaets totale bemanning innanfor avtalens fagområde -Oversikt over firmaets personer som innehar fagbrev innanfor kvart fagområde det vert levert tilbod til. -Oversikt over firmaets totale utstyr-og maskinpark (gjeld fagområda 7. Grunnarbeid og vegvedlikehald, 9. Fjellsikring og 10. Vedlikehald og rehabelitering av bruer og kaier), jf. bilag 1 Oppdragsgjevars kravspesifikasjon. Leverandøren kan dokumentera tilstrekkeleg kapasitet og teknisk utstyr/maskinpark ved å vise til inngått samarbeid med et annet firma/underentreprenør. III) Krav: Leverandøren skal ha tilfredsstillande rutinar for kvalitetssikring. Dokumentasjonskrav: Dokumentasjon (skal gis på én av følgende måter): Ei skildring av leverandøren sine metodar for kvalitetssikring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, ledelsens ansvar, tilvirkningsprosess og kontinuerlig analyse og forbedring. Om leverandør innehar ISO 9001:2015 sertifikat, eller tilsvarande 3. partsverifiserte system, er gyldig sertifikat tilstrekkelig dokumentasjon.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner