Anbudsoversikt for System for timeregistrering mm.

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - E-læring og undervisning

Bærum kommune trenger et timeregistreringssystem som en SaaS-løsning for en kontraktsperiode på 3 år. Systemet skal støtte Park- og veidrift i Bærum kommune med timeregistrering, ressursstyring, maskintimer, materielt forbruk, dokumenthåndtering, og HMS-oppgaver. Løsningen må være brukervennlig, tilgjengelig som app på telefon/nettbrett, og ha gode rapporteringsmuligheter. Systemet skal være skalerbart for ca. 30-40 samtidige brukere, med opsjon for flere brukere og funksjonaliteter. Tildelingskriteriene vektlegger pris (10%), funksjonalitet og brukervennlighet (70%), tekniske krav (10%), og informasjonssikkerhet (10%).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
System for timeregistrering mm.
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Ida Maria Gran Solaas
Kontakt telefon
+47 67504050
Adresse
Rådhustorget 4, 1337 SANDVIKA
Lokasjon
Varighet
36 måneder
Beskrivelse
Bærum kommune vil inngå avtale med en leverandør om kjøp av timeregistreringssystem. Vi har behov for en moderne og brukervennlig løsning som gir Park- og veidrift i Bærum kommune systemstøtte for timeregistrering, ressursstyring, oversikt over maskintimer og materielt forbruk mv. Løsningen skal ha gode rapporteringsmuligheter for oversikt og prosjektregnskap. I tillegg skal det være systemstøtte for dokumenthåndtering/-tilgjengeliggjøring, samt for å kunne håndtere viktige HMS-oppgaver. Systemet skal kunne benyttes som en app på telefon/nettbrett, og skal være brukervennlig og enkelt. Systemet skal være en Saas-løsning (Software-as-a-service). For mer informasjon om krav til systemet, se kravspesifikasjonen (bilag 1 til SSA‐L).
Hovedtrekk i prosedyren
Bærum kommune vil inngå avtale med en leverandør om kjøp av timeregistreringssystem. Vi har behov for en moderne og brukervennlig løsning som gir Park- og veidrift i Bærum kommune systemstøtte for timeregistrering, ressursstyring, oversikt over maskintimer og materielt forbruk mv. Løsningen skal ha gode rapporteringsmuligheter for oversikt og prosjektregnskap. I tillegg skal det være systemstøtte for dokumenthåndtering/-tilgjengeliggjøring, samt for å kunne håndtere viktige HMS-oppgaver. Systemet skal kunne benyttes som en app på telefon/nettbrett, og skal være brukervennlig og enkelt. Systemet skal være en Saas-løsning (Software-as-a-service). For mer informasjon om krav til systemet, se kravspesifikasjonen (bilag 1 til SSA‐L).
Systemet skal primært brukes av avdelingen Park og Veidrift som vil ha ca. 30-40 samtidige brukere på fast basis, i tillegg til sesongarbeidere i sommersesong. Det kan være flere avdelinger i Bærum kommune som vil benytte systemet. Det er derfor en skalerbar og fleksibel avtale mht. antall brukere, og det er opsjon på brukere med begrensede tilganger og fremtidig funksjonalitet og integrasjoner. Se kravspesifikasjonen (bilag 1 til SSA‐L), og bilag 6 A og B for ytterligere opplysninger om omfang og prising.
Tildelingskriterium 1
Pris
Pris
Tildelingskriterium 2
Kvalitet - funksjonalitet og brukervennlighet
Funksjonalitet og brukervennlighet
Tildelingskriterium 3
Kvalitet - tekniske krav
Tekniske krav
Tildelingskriterium 4
Kvalitet - informasjonssikkerhet
Informasjonssikkerhet

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    22. nov. 2024, 10:42

  2. Frist for spørsmål

    16. des. 2024, 11:00

  3. Åpningsdato

    9. jan. 2025, 11:00

  4. Frist for innlevering

    9. jan. 2025, 11:00

  5. Vedståelsesfrist

    9. mai 2025, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner