Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    mediebyrå

Viser 1-25 av 78 resultater

  1. Norges Vassdrags- Og Energidirektorat (nve)

    Anskaffelse av rammeavtale for annonseproduksjon og formidling/distribusjon

    Norges Vassdrags- og Energidirektorat (NVE) trenger tjenester knyttet til annonseproduksjon og formidling/distribusjon for en rammeavtale over 2+1+1 år, med en estimert totalverdi på 11 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 14 millioner kroner. Avtalen omfatter fremforhandling av rabattavtaler med ulike medier, produksjon av annonsemateriell, formidling og rådgivning, med mål om å oppnå gode rabattavtaler, bedre ressursutnyttelse og økt effekt mot målgrupper. Tjenestene skal leveres i Oslo, og det er ingen kjøpsforpliktelser knyttet til avtalen. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse28. juli 2025
    5. sep. 2025(17 dager)
    11 000 000 kr
  2. Statens Vegvesen

    Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp m.m.

    Statens Vegvesen har inngått en rammeavtale med Try AS og Atyp AS for levering av reklame- og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp. Avtalen har en varighet på 2 år og en maksimal totalverdi på 16 millioner kroner. Tjenestene skal bidra til at Statens Vegvesen fremstår som en profesjonell og attraktiv aktør med tydelig profil i relevante kanaler. Det var krav om dokumentasjon av tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring, samt forståelse av oppdraget og case. Konkurransen mottok totalt 9 tilbud.

    Resultat8. juli 202516 000 000 kr
  3. Statens Vegvesen

    Rammeavtale - Kjøp av mediebyråtjenester

    Statens Vegvesen har inngått en rammeavtale med Wavemaker AS for levering av mediebyråtjenester knyttet til gjennomføring og evaluering av langsiktige nasjonale trafikksikkerhetskampanjer. Avtalen har en maksimal totalverdi på 120 millioner kroner og fokuserer på å støtte nullvisjonen for trafikksikkerhet i Norge. Det ble lagt vekt på tilbudte ressursers relevante formelle kompetanse og erfaring, samt oppdragsforståelse, hvor leverandøren måtte dokumentere kompetanse gjennom CV-er og casebesvarelse. Fem leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat25. juni 2025120 000 000 kr
  4. Innovasjon Norge

    Rammeavtale for kjøp av mediebyråtjenester

    Innovasjon Norge har inngått en rammeavtale med Dentsu Norge AS for levering av mediebyråtjenester til Merkevaren Norge, med en total maksimal verdi på 300 millioner kroner. Tjenestene inkluderer medierådgivning og -kjøp rettet mot B2B- og B2C-målgrupper, samt analyse, kampanjehåndtering og innholdsproduksjon tilpasset sosiale og digitale kanaler. Avtalen dekker også strategisk rådgivning ved behov for ekstern observasjon og diskusjonspartner innen informasjons- og kommunikasjonsaktiviteter. Leveransen skjer i Oslo, og det var fire deltakere i konkurransen.

    Resultat17. juni 2025300 000 000 kr
  5. Norsk Helsenett Sf

    Rammeavtale mediebyråtjenester

    Norsk Helsenett SF har inngått en rammeavtale med Mindshare Norway AS for levering av mediebyråtjenester, inkludert strategisk rådgivning, medieplanlegging, kjøp og plassering av annonser på tvers av relevante kanaler, samt innsikt og analyse før, under og etter kommunikasjonssatsninger. Avtalen har en total verdi på 300 millioner kroner og skal sikre målrettet og kostnadseffektiv kommunikasjon for helseforvaltningen. Konkurransen mottok fem tilbud, og kvalitet var det viktigste evalueringskriteriet med en vekt på 75%.

    Resultat5. juni 2025
  6. Høgskolen I Østfold

    Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester

    Høgskolen i Østfold trenger reklame- og mediebyråtjenester for en rammeavtale over 3 år. Avtalen skal bistå høgskolen både operativt og rådgivende for å styrke studentrekruttering, employer-branding og høgskolens omdømme, inkludert utarbeidelse av konsept og forslag til markedsaktiviteter og relevante plattformer for synlighet mot forskjellige målgrupper. Tildelingskriteriene er kreativitet, kvalitet og kompetanse (50%), fleksibilitet, service og responstid (20%), og pris (30%).

    Konkurranse4. juni 2025
    4. juli 2025(Utgått)
  7. Høgskolen I Østfold

    Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester

    Høgskolen i Østfold har avlyst konkurransen om å inngå en rammeavtale for kjøp av reklame- og mediebyråtjenester, som skulle bistå med å styrke studentrekruttering, employer-branding og høgskolens omdømme. Avlysningen skyldes tekniske eller prosessfeil, og ikke klage fra en tilbyder eller leverandør. Avtalen skulle inkludere utarbeidelse av konsept samt forslag til markedsaktiviteter og relevante plattformer for synlighet mot forskjellige målgrupper. Konkurransen ble vurdert etter kriterier som pris, kreativitet, kvalitet og kompetanse, samt fleksibilitet, service og responstid.

    Resultat3. juni 2025
  8. Vygruppen AS

    Mediebyråtjenester

    Vygruppen AS trenger mediebyråtjenester for en avtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 300 millioner kroner. Avtalen omfatter strategisk medierådgivning, mediekjøp og planlegging, samt evaluering og analyse av medieinvesteringer. Leverandøren vil ha ansvar for anskaffelse, forhandlinger og kontraktsinngåelse for medieplass, og må ha god forretningsforståelse og innsikt i relasjonen mellom merkevare og målgruppe. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse20. mai 2025
    19. juni 2025(Utgått)
    300 000 000 kr
  9. Den Norske Kirke

    Anskaffelse av rammeavtale med mediebyrå

    Den Norske Kirke trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 22 millioner kroner. Avtalen omfatter rådgivning ved utarbeidelse og gjennomføring av medieplaner, valg av annonsekanaler, mediekjøp, effektmåling, optimalisering, logistikk og rapportering/evaluering. Tjenestene skal leveres i Oslo, og leverandøren må samarbeide med andre kommunikasjonsleverandører som Den Norske Kirke har avtale med. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest.

    Konkurranse9. mai 2025
    12. juni 2025(Utgått)
    22 000 000 kr
  10. Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet

    Anskaffelse av Mediebyråtjenester

    Integrerings- og mangfoldsdirektoratet (IMDi) trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale over 2+1+1 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter et bredt spekter av mediebyråtjenester, med krav til leverandørens kapasitet til å håndtere flere parallelle oppdrag. Tildelingskriteriene er 70 % kvalitet og 30 % pris. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av to relevante oppdrag, samt systemer for kvalitetssikring og miljøhensyn, hvor sertifikater som ISO 14001 kan benyttes som dokumentasjon.

    Konkurranse16. apr. 2025
    23. mai 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  11. Den Norske Kirke

    Rammeavtale med mediebyrå

    Den Norske Kirke trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 22 millioner kroner. Avtalen omfatter rådgivning ved utarbeidelse og gjennomføring av medieplaner, valg av annonsekanaler, mediekjøp, effektmåling, optimalisering, logistikk og rapportering/evaluering, og leverandøren skal samarbeide med andre kommunikasjonsleverandører som kirken har avtale med. Tjenestene skal leveres i Oslo, og oppdragsgiver investerer anslagsvis 4-5 millioner kroner eks. mva. per år i betalt markedsføring, med høyere mediekjøp i kirkevalgår. Kvalifikasjonskrav inkluderer beskrivelse av leverandørens 2 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 5 årene.

    Konkurranse4. apr. 2025
    7. mai 2025(Utgått)
    22 000 000 kr
  12. Entur AS

    Designbyråtjenester

    Entur AS trenger designbyråtjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Anskaffelsen skal bidra til å løse kommunikasjonsutfordringer på tvers av relevante kanaler og disipliner, i samarbeid med mediebyrå, designbyrå, kommunikasjonsrådgivere og andre partnere. Byrået skal yte bistand både på strategisk og operativt nivå, inkludert markedsplaner og merkevarestrategier. Tildelingskriteriene vektlegger kvalitet med 70 % (fagkompetanse, teamsammensetning, og markedsføring 60 %, oppdragsforståelse 40 %) og pris med 30 %. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av minimum 3 relevante referanser fra de siste tre årene, samt et velfungerende kvalitetssikringssystem.

    Konkurranse6. mars 2025
    10. apr. 2025(Utgått)
    20 000 000 kr
  13. Høgskulen I Volda

    Leveranse av mediebyråtjenester

    Høgskulen i Volda trenger et mediebyrå for en rammeavtale over 4 år for å bistå med overordnet mediestrategisk rådgivning, operativ medieplanlegging, forhandlinger og mediekjøp for både heltidsstudier og etter- og videreutdanningsstudier, både nasjonalt og internasjonalt. Tjenestene som skal leveres faller under kategorien reklame og markedsføringstjenester. Det er krav om at leverandøren er registrert i et faglig register og har nødvendige autorisasjoner og medlemskap i relevante organisasjoner. Kvalifikasjonskrav inkluderer også at leverandøren kan fremlegge attester fra uavhengige organer som dokumentasjon for oppfyllelse av kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder.

    Konkurranse24. feb. 2025
    26. mars 2025(Utgått)
  14. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Anskaffelse av medierådgivning og annonseformidling for rekrutteringsprosesser

    Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (DSS) har inngått avtale med Whydentify AS for medierådgivning og annonseformidling til å levere tjenester knyttet til rekrutteringsprosesser over 2 år med mulighet for forlengelse i ytterligere 1+1 år til en verdi av 12 millioner NOK eks. mva. Anbudets vekting var ukjent.

    Resultat19. juni 202412 000 000 kr