Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Reklame og markedsføring

Statens Vegvesen har inngått en rammeavtale med Try AS og Atyp AS for levering av reklame- og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp. Avtalen har en varighet på 2 år og en maksimal totalverdi på 16 millioner kroner. Tjenestene skal bidra til at Statens Vegvesen fremstår som en profesjonell og attraktiv aktør med tydelig profil i relevante kanaler. Det var krav om dokumentasjon av tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring, samt forståelse av oppdraget og case. Konkurransen mottok totalt 9 tilbud.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinnere
  • Atyp AS
  • Try AS
Antall mottatte tilbud
9
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 16 000 000 kr

Om anbudet

    Statens vegvesen, Kommunikasjonsavdelingen (heretter benevnt som Oppdragsgiver) ønsker tilbud på levering av byråtjenester for kortsiktige kampanjer og ulike sesongbetonte aktiviteter som ikke andre rammeavtaler dekker. Kommunikasjon har det overordnede ansvaret for virksomhetens interne og eksterne kommunikasjon, og er ansvarlig redaktør for virksomhetens kanaler. Statens vegvesen ønsker samarbeidspartner(e) med fagekspertise på konsept- og kampanjeplanlegging, mediekjøp, innholdsproduksjon og arbeidsgiverprofilering. Hensikten er at Statens vegvesen skal fremstå som en profesjonell og attraktiv aktør med tydelig profil i alle relevante kanaler.

    Kontakt navn
    Debra Tebogo Gunnerød
    Kontakt telefon
    +47 98402742
    Adresse
    Innspurten 11C, 0663 OSLO

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Leverandøren skal legge ved utfylt Vedlegg 1 Prisskjema for den delkontrakt som leverandør gir tilbud på.

    Beskrivelse

    Oppdragsgiver vil evaluere tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring. Det legges spesielt vekt på at tilbudt personell har erfaring fra og kunnskap om • informasjons- og holdnings-kampanjer for ikke-kommersielle formål • markedsføringstrender • mediemarkedet og kanalvalg • målgruppeinnsikt • profilering, herunder arbeidsprofilering Gjelder for alle delkontrakter

    Evalueringsmetode

    Leverandøren skal legge ved utfylt Vedlegg 5 CV mal

    Beskrivelse

    Leverandøren skal beskrive/redegjøre for sin forståelse av case, samt hvordan dette oppdraget vil bli utført. Vi oppfordrer alle til å levere kort og presis inntil maks 3 sider

    Evalueringsmetode

    Leverandøren skal beskrive/redegjøre for sin forståelse av case, samt hvordan dette oppdraget vil bli utført. Vi oppfordrer alle til å levere kort og presis inntil maks 3 sider

    Beskrivelse

    Leverandøren skal beskrive/redegjøre for sin forståelse av oppdraget, samt hvordan dette oppdraget vil bli utført.

    Evalueringsmetode

    Leverandøren skal beskrive/redegjøre for sin forståelse av oppdraget, samt hvordan dette oppdraget vil bli utført.

    Beskrivelse

    I denne anskaffelsen er tildelingskriterium for miljø ikke vektet med 30%. Bakgrunnen for dette er unntaksbestemmelsen i FOA §7-9 femte ledd. (5) Forpliktelsen til å stille krav eller kriterier etter denne bestemmelsen gjelder ikke da anskaffelsen etter sin art (tjenesteanskaffelse) har et klimaavtrykk og en miljøbelastning som er uvesentlig. Løsningens art er heller ikke tilstrekkelig definert til å kunne definere hensiktsmessige tildelingskriterier for dette på utlysningstidspunktet.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp m.m.
Estimert verdi
16 000 000,00 kr
Varighet
2 år

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner