Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktivite…

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Reklame og markedsføring

Statens Vegvesen har inngått en rammeavtale med Try AS og Atyp AS for levering av reklame- og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp. Avtalen har en varighet på 2 år og en maksimal totalverdi på 16 millioner kroner. Tjenestene skal bidra til at Statens Vegvesen fremstår som en profesjonell og attraktiv aktør med tydelig profil i relevante kanaler. Det var krav om dokumentasjon av tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring, samt forståelse av oppdraget og case. Konkurransen mottok totalt 9 tilbud.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinnere
  • Atyp AS
  • Try AS
Antall mottatte tilbud
9
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 16 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp m.m.
Estimert verdi
16 000 000,00 kr
Varighet
2 år

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner