Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Brief
Reklame og markedsføring
Innovasjon Norge har inngått en rammeavtale med Dentsu Norge AS for levering av mediebyråtjenester til Merkevaren Norge, med en total maksimal verdi på 300 millioner kroner. Tjenestene inkluderer medierådgivning og -kjøp rettet mot B2B- og B2C-målgrupper, samt analyse, kampanjehåndtering og innholdsproduksjon tilpasset sosiale og digitale kanaler. Avtalen dekker også strategisk rådgivning ved behov for ekstern observasjon og diskusjonspartner innen informasjons- og kommunikasjonsaktiviteter. Leveransen skjer i Oslo, og det var fire deltakere i konkurransen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
For å ivareta Nasjonalt merkevareprogram ønsker Oppdragsgiver å inngå en rammeavtale med én leverandør for medietjenester for Merkevaren Norge. Medierådgivning og -kjøp Merkevaren Norge trenger medierådgivning og -kjøp mot B2B- og B2C-målgrupper, herunder analyse og kampanjehåndtering innen sosiale medier og andre digitale kanaler, noe innholdsproduksjon tilpasset sosiale og digitale kanaler generelt. Oppdragsgiver har behov for både rådgivning og praktisk gjennomføring fra vår kommende partner.Strategisk rådgivning I noen situasjoner, f.eks. ved tildeling av nye oppdrag, vil Innovasjon Norge ha behov for en strategisk diskusjonspartner og ekstern observatør. Det kan være innen informasjons- eller kommunikasjonsaktiviteter og ved ønske om å nå ut i mediene. Se SSA-R-Bilag 1 for mer informasjon.Hovedtrekkene i prosedyrenFor å ivareta Nasjonalt merkevareprogram ønsker Oppdragsgiver å inngå en rammeavtale med én leverandør for medietjenester for Merkevaren Norge. Medierådgivning og -kjøp Merkevaren Norge trenger medierådgivning og -kjøp mot B2B- og B2C-målgrupper, herunder analyse og kampanjehåndtering innen sosiale medier og andre digitale kanaler, noe innholdsproduksjon tilpasset sosiale og digitale kanaler generelt. Oppdragsgiver har behov for både rådgivning og praktisk gjennomføring fra vår kommende partner.Strategisk rådgivning I noen situasjoner, f.eks. ved tildeling av nye oppdrag, vil Innovasjon Norge ha behov for en strategisk diskusjonspartner og ekstern observatør. Det kan være innen informasjons- eller kommunikasjonsaktiviteter og ved ønske om å nå ut i mediene.Se SSA-R-Bilag 1 for mer informasjon.