Anbudsoversikt for 2022/8130 Tolketjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Den parallelle rammeavtalen skal benyttes til kjøp av tolketjenester. Det er to delkontrakter: Tolketjenester telefontolk, videotolk, dokumentoversettelse (Delkontrakt 1) samt Tolketjenester fremmøtetolk (Delkontrakt 2). Oppdragsgiver for denne konkurransen er Samordna Innkjøp I Nordland (SIIN) med Bodø kommune som vertskommune. Samordna Innkjøp I Nordland består av totalt 21 kommuner, hvorav 19 deltar i denne anbudskonkurransen. Brukere av denne rammeavtalen vil være deltakende kommuner i denne konkurransen med underliggende driftsenheter inkl. KF. Forventet omfang samlet for begge delkontraktene over 4 år er NOK 35 000 000 ekskl. mva. Maksimalt omfang over 4 år er NOK 52 500 000 ekskl. mva. Beløpene er veiledende og Oppdragsgiver er ikke forpliktet til estimert omfang.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
2022/8130 Tolketjenester
Estimert verdi
35 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Norsk Tilbyder skal fremlegge oppdatert firmaattest. Firmaattesten skal ikke være eldre enn 3 måneder, regnet fra tilbudsfrist. Utenlandsk Tilbyder skal fremlegge attest(er) for lovbestemt registrering i etableringslandet. o Dokumentasjonen benevnes: Bilag 4_Firmaattest
Kvalifikasjonskrav 2

Oppdragsgiver vil vurdere Tilbyders oppfyllelse av kvalifikasjonskravet på følgende måter: Kredittvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap basert på siste regnskapstall. Vurderingen skal ikke være eldre enn 6 måneder. Dersom omsetningstall siste tre regnskapsår ikke fremgår av kredittvurderingen, skal det i tillegg leveres årsregnskap med noter inkludert revisorerklæring. Leverandører som ikke kan få kredittvurdering kan vedlegge alternativ dokumentasjon som er egnet til å belyse den økonomisk og finansielle kapasiteten. o Dokumentasjonen benevnes: Bilag 5_Kredittvurdering
Kvalifikasjonskrav 3

Oppdragsgiver vil her vurdere Tilbyders erfaring med levering av tolketjenester: En oversikt over 3 tjenesteleveranser som Leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene og for kunder på lik størrelse som Oppdragsgiver. Opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn, telefonnummer og e-post til kunden. Leverandører som ikke har opparbeidet tilstrekkelig erfaring som selskap, kan dokumentere nødvendig erfaring ved å vise til erfaring som ansatte personer/ressurser har opparbeidet seg i tidligere arbeidsforhold. o Dokumentasjon benevnes: Bilag 6_Tilbyders erfaring

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner