Anbudsoversikt for Anskaffelse av rammeavtale for levering av kontorrekvisita, skolemateriell, kopipapir, kjøkkenemb…
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Husholdnings- og personlig forbruksvarer
Oppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse for inngåelse av rammeavtale for levering av kontorrekvisita, skolemateriell, kopipapir, kjøkkenemballasje mm. til kommunene Fredrikstad og Hvaler. Anskaffelsen skal dekke oppdragsgivers behov for slike produkter og vi ønsker en leverandør som kan tilby et bredt sortiment i de etterspurte produktkategorier. Oppdragsgiver vil inngå kontrakt med en leverandør for hele avtaleområdet. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av vedleggene til konkurransegrunnlaget.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av rammeavtale for levering av kontorrekvisita, skolemateriell, kopipapir, kjøkkenemballasje, mm. til kommunene Fredrikstad og Hvaler
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 15860000 Kaffe, te og liknende produkter
- 18937100 Poser til pakning av varer
- 22830000 Øvelsesbøker, kladdebøker
- 22832000 Øvelsespapir, kladdepapir
- 30125100 Tonerkassetter
- 30195910 Whiteboardtavler
- 30197643 Kopieringspapir
- 30200000 Datautstyr og -materiell
- 39221130 Oppbevaringsbokser til mat
- 39222100 Engangsprodukter til cateringvirksomhet
- 39222110 Engangsbestikk og -tallerker
- 39222120 Engangskopper
- Varighet
- 24 måneder
- Tildelingskriterium 1
- Tildelingskriterium 2
Miljø