Anbudsoversikt for Anskaffelse av sak-arkivløsning for Husleietvistutvalget
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Programvare - Bygg og anlegg
Husleietvistutvalget skal anskaffe nytt saksbehandlingssystem og arkivløsning. Klikk her https://permalink.mercell.com/134007971.aspx
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av sak-arkivløsning for Husleietvistutvalget
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 48000000 Programvare og informasjonssystemer
- 48310000 Programvare for dokumentfremstilling
- 48311000 Programvare for dokumentadministrasjon
- 48311100 Dokumenthåndteringssystem
- 48329000 Bildebehandlings- og arkiveringssystem
- 72212311 Utviklingstjenester relatert til Programvare for dokumentadministrasjon
- 72252000 Edb-arkivering
- 79560000 Arkiveringstjenester
- 79995100 Arkiveringstjenester
- 79996100 Arkiveringshåndtering
- 92512000 Arkivtjenester
- Varighet
- 168 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Skatteattest ikke eldre enn seks måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta. Med skatteattest menes: For norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift utstedt av skattekontoret via Altinn For utenlandske leverandører: Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal leverandøren fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av leverandørens økonomidirektør/økonomiansvarlige. Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest. Utenlandske leverandører: Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Leverandørens årsregnskap for 2019, inkludert noter med styre- og revisjonsberetning. I tillegg bes leverandøren presentere en kredittvurdering, ikke eldre enn 6 mnd., fra et anerkjent kreditt-vurderingsselskap. Oppdragsgiver forbeholder seg også retten til selv å foreta en kredittvurdering fra Experian eller tilsvarende selskap. Finansiell styrke vurderes i forhold til omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet.
Krav: Leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.), samt en kort begrunnelse av hvorfor referansen er relevant for dette oppdraget. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte de oppgitte referansene. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Det er ønskelig at leverandøren på forespørsel fyller ut den vedlagte malen for referansebeskrivelser (vedlegg 5). Krav: Leverandøren skal ha etablert ledelsessystemer for informasjonssikkerhet. Dokumentasjonskrav: Kravet dokumenteres med kopi av sertifikat for informasjonssikkerhet (NS-EN ISO/IEC 27001:2017) utstedt av akkreditert sertifiserings-organ. Alternativt kan en kort beskrivelse av leverandørens system for informasjonssikkerhet, samt hvordan dette er implementert og forvaltes i virksomheten, fremlegges.