Anbudsoversikt for Anskaffelse - Kjøp av datautstyr, 2021

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Datamaskinhandel og tilhørende utstyr

Formålet med anskaffelsen er å dekke behovet for datautstyr. Oppdragsgiver ønsker å inngå rammeavtaler innenfor følgende deler: Deltilbud 1 - Arbeidsstasjon, herunder bærbar- og stasjonær PC, skjermer og dokking inkl. tilbehør (opsjon) Deltilbud 2 - Klienter, herunder tynnklienter og Chromebooks inkl. tilbehør (opsjon) Det er mulig å gi tilbud på en eller begge deler. Hvert deltilbud anses som en selvstendig avtale slik at hver enkelt bestemmelse i avtalen gjelder opp mot hvert enkelt deltilbud. Det er ikke anledning å tilby rabatter som skaper avhengigheter mellom delene. Det skal inngås en (1) rammeavtale pr. del. Datautstyret som tilbys skal være prisgunstig, og samtidig oppfylle den kvalitet som blir forespurt. Produktene skal være egnet til daglig bruk i kommunens ulike virksomheter (skoler, barnehager, sykehjem, kontorbygg, tekniske etater etc.).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse - Kjøp av datautstyr, 2021
Estimert verdi
80 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Utfylt ESPD-egenerklæringsskjema.
Kvalifikasjonskrav 2

Attest for skatt og mva: For norske leverandører: Leverandør må i etterkant av tilbudsinnleveringen gi samtykke til at Tendsign innhenter og at oppdragsgiver får opplysninger om det ovennevnte via Tendsign. Etter at leverandør har sendt inn tilbudet i TendSign vil leverandør få en forespørsel fra Altinn om samtykke til å dele skatteinformasjon. Samtykket er gyldig på organisasjonsnivå og er gyldig i 3 (tre) måneder. Dersom leverandør ikke samtykker til dette, må leverandør fremlegge attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 (seks) måneder regnet fra tilbudfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes. (Leverandør kan selv hente ut elektronisk skatte- og MVA-attest, og umiddelbart få den tilsendt på e-post.) For utenlandske leverandører: Leverandør som ikke er etablert i Norge skal levere tilsvarende dokumentasjon utstedt av myndighetene i det landet leverandøren er etablert. Attest skal fortrinnsvis være oversatt til norsk, men det aksepteres også svensk, dansk og engelsk språk. Kredittvurdering: Oppdragsgiver vil selv gjennomføre en vurdering av økonomien til leverandør gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Bisnode AS (www.soliditet.no/creditcontrol) med tjenesten CreditPro. Oppdragsgiver godtar ikke kredittvurderinger fra andre firma- og regnskapsinformasjonssystem enn Bisnode AS med tjenesten CreditPro på grunn av likebehandling av leverandørene. Leverandør kan i tilbudet vedlegge annen nødvendig informasjon dersom leverandør mener at Bisnode/CreditPro ikke gir riktig bilde av den økonomiske situasjonen. Nyetablerte selskap: Nyetablerte selskap som ikke har opparbeidet seg grunnlag for kredittvurdering må vedlegge erklæring fra bank eller lignende finansieringsinstitusjoner vedrørende firmaets finansielle og økonomiske stilling. Dette gjelder også utenlandske leverandører.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner