Anbudsoversikt for Kjøp av ruteoptimaliseringsverktøy
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Programvare - Data og analyse
Oppdragsgiver skal anskaffe et verktøy for optimalisering av avfallsruter i Trondheim kommune. Verktøyet skal kunne gi oss en målrettet optimalisering og effektivisere innhentingen av avfall fra henholdsvis næring (Retura AS) og husholdning (Trondheim Renholdsverk AS). Systemet må håndtere informasjon om geografiske begrensninger og andre tilleggsdata tilknyttet hentestedene, og ut i fra denne informasjonen beregne den mest effektive ruten basert på ulike faktorer tilknyttet f.eks. avstander, tid, kostnader og miljø.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Kjøp av ruteoptimaliseringsverktøy
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 48000000 Programvare og informasjonssystemer
- 48213000 Programvare for utvidet funksjonalitet, operativsystemer
- 48326000 Programvare for kartlegging
- 48330000 Tidsplanleggings- og produksjonsprogramvare
- 48332000 Tidsplanleggingsprogramvare
- 48422000 Programvarepakker
- 48451000 Programvare for bedriftsressursplanlegging
- 48517000 IT programvarepakke
- 72230000 Utvikling av kundespesifisert programvare
- 72261000 Programvaresupport
- 72263000 Implementering av programvare
- 72268000 Levering av programvare
- Varighet
- 24 måneder
- Tildelingskriterium 1
- Tildelingskriterium 2
- Tildelingskriterium 3
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Brukervennlighet og funksjonalitet
Leveringstid og implementeringplan
Kvalifikasjonskrav Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten tilbyder er etablert Dokumentasjonskrav: Norske selskap: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Dokumentasjon på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten tilbyderen er etablert. Attesten skal ikke være eldre enn 12 måneder regnet fra fristen for innlevering av tilbud.
Kvalifikasjonskrav Tilbyderen skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/avtalen. Det kreves at tilbyderen er kredittverdig og har tilfredsstillende likviditet og soliditet, minimum A eller tilsvarende. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Kredittvurderingen skal ikke være eldre enn 3 måneder. Kredittratingen skal være utført av kreditt-opplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Krav Tilbyder skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav Beskrivelse av leverandørens mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er tilbyders ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Tilbyder kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Kvalifikasjonskrav Det kreves at tilbyder har et kvalitetssikringssystem Dokumenteres ved: Dokumentasjon på kvalitetssikringssystem Redegjørelse vedrørende tilbyders eksisterende rutiner og dokumentasjon på at kravet til kvalitetssikringssystem/--styringssystem som er gjeldende for oppdraget er dekket. Hvis dette er beskrevet i leverandørens kvalitetssikringssystem iht. ISO 9001 eller tilsvarende, kan det legges fram dokumentasjon for dette. Kvalifikasjonskrav Tilbyder skal ha et forpliktende samarbeidsforhold med ev. underleverandører Dokumenteres ved: Signert forpliktelseserklæring (vedlegg 8) Dersom en leverandør må støtte seg på en annen leverandør sin kompetanse eller kapasitet for å oppfylle et kvalifikasjonskrav, må det leveres separat ESPD skjema for denne underleverandøren. Det skal i tillegg leveres en signert forpliktelseserklæring fra denne underleverandøren. Utfylt ESPD – avsnitt II D Forpliktelseserklæring