Anbudsoversikt for Kunngjøring av kontraktsinngåelse - Sakarkiv-system - Digitaliseringsdirektoratet

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Arkiveringstjenester

Digitaliseringsdirektoratet ønsker å anskaffe en skybasert løsning for elektronisk saksbehandling og arkiv. Løsningen skal legge til rette for at Digitaliseringsdirektoratet følger lovpålagte krav og støtter effektive og brukervennlige arbeidsprosesser der informasjon enkelt kan lagres og gjenfinnes. I tillegg ønsker vi at sak- og arkivsystemet legger til rette for god integrasjon mot fagsystemer. Systemet må også være fremtidsrettet og ha muligheter for å inkludere ny teknologi uten å gå på akkord med brukervennlighet eller funksjonalitet. Det administrative arkivet inneholder saker relatert til Oppdragsgivers forvaltning og drift. Det omfatter blant annet egenforvaltning, organisering og personalforvaltning (saker som for eksempel strategidokumenter, virksomhetsplanlegging, økonomi- og budsjettsaker, utviklings- og forvaltningsdokumentasjon, kontrakter og avtaler, prosjektdokumentasjon og personalsaker).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Acos AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
10 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Kunngjøring av kontraktsinngåelse - Sakarkiv-system - Digitaliseringsdirektoratet
Tildelingskriterium 1

Kvalitet på systemløsning, service og brukervennlighet
Tildelingskriterium 2

Prosjektgjennomføring
Tildelingskriterium 3

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner