Anbudsoversikt for Løsning til møteromsbooking

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT-konsulent og rådgivning

Departementenes Digitaliseringsorganisasjon (DIO) trenger en SaaS-løsning for møteromsbooking med tilknyttede tjenester og utstyr, som skal administrere møterom i det nye regjeringskvartalet og andre bygg. Anskaffelsen omfatter et system for romadministrasjon, tjenester som integrering mot andre systemer, og utstyr som informasjonsskjermer. Det vil inngås to avtaler: en for SaaS-løsningen med en varighet på 3 år, som fornyes automatisk årlig, og en rammeavtale for utstyret over 2+1+1 år. Den maksimale totalverdien for avtalen er 9 millioner kroner. Leverandøren må dokumentere tekniske og faglige kvalifikasjoner med inntil tre relevante skytjenesteleveranser og leveringer med montering fra de siste tre årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Løsning til møteromsbooking
Lokasjon
Estimert verdi
9 000 000,00 kr
Varighet
2 år
Kvalifikasjonskrav 1
4.3 Økonomisk og finansiell kapasitet
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre en kontrakt av tilsvarende art og omfang, hvor blant annet kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig. Dokumentasjonskrav • Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet er oppfylt. Kredittvurderingen skal inneholde kredittverdighetsgrad (rating) av leverandøren – typisk angitt ved ratingkode eller kortfattet tekst. Vurderingen skal inkludere eller være vedlagt en forklaring på ratingkoden/skalaen av mulige ratingkoder. Vurderingen bør basere seg på siste årsregnskap.
Kvalifikasjonskrav 2
4.1 Skatteattest
Betaling av skatter og avgifter Dokumentasjonskrav For norske leverandører: Skatteattest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandør har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn ved å bruke egen lenke på skatteetaten.no. Hvis dette ikke er mulig så kan den bestilles hos skatteoppkrever eller skatteetaten. Attesten er elektronisk godkjent og er derfor ikke signert. For ytterligere opplysninger, se skatteetaten.no.
Kvalifikasjonskrav 3
4.4 Tekniske og faglige kvalifikasjoner
Kvalifikasjonskrav Leverandøren må ha de nødvendige tekniske og faglige kvalifikasjonene, inkludert menneskelige og tekniske ressurser og erfaringer, til å utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav En beskrivelse av a) de inntil tre mest relevante skytjenesteleveransene og b) inntil tre mest relevante leveringer med montering som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene. Opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker skal oppgis. Med relevante oppdrag menes for a) leveranser som i innhold og omfang er sammenlignbare og for b) tjenester som i innhold sammenlignbare. Leverandøren er selv ansvarlig for at beskrivelsen er av en slik art at den dokumenterer at kravet er oppfylt.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner