Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Bedriftsrådgivning

Utdanningsdirektoratet har inngått avtale med Topdesk Norge AS for IT Service management Software til å levere et nytt helpdesk-system. Anbudets vekting var Kvalitet og funksjonalitet: 30%, Tekniske krav og SLA: 30%, Informasjonssikkerhet, personvern og universell utforming: 20%, Pris: 20%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Topdesk Norge AS
Antall mottatte tilbud
8
Kontraktsverdi
3 500 000 kr

Om anbudet

    Formålet med anskaffelsen er å anskaffe og ta i bruk et nytt helpdesk-system for Utdanningsdirektoratet innenfor brukerstøtte, support og problemløsning. Systemet skal bidra til å forbedre håndtering av henvendelser, hendelser og problemer. Systemet skal være skybasert uten behov for lokal installasjon. Helpdesk-systemet skal gi mulighet for god informasjon under behandling av saker, både til brukere og de som behandler sakene. Det skal logge saker og løsninger, slik at man kan ta ut statistikker og rapporter, som igjen kan gi innspill til forbedringer i form av ulike tiltak/prosjekter/endringer. Systemet skal være basert på ITIL rammeverket og Incident Management og skal i første omgang tas i bruk av de interne avdelingene for IKT-drift og intern-juridisk. Det kan være aktuelt å ta i bruk systemet for andre avdelinger på et senere tidspunkt. Det er lagt inn opsjonsmulighet for utvidelse av lisens for dette formål.

    Kontakt navn
    Morten Dejgaard Tobiasen
    Adresse
    Schweigaards gate 15B, 0191 OSLO

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Kvalitet og funksjonalitet

    Beskrivelse

    Tekniske krav og SLA

    Beskrivelse

    Informasjonssikkerhet, personvern og universell utforming

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner