Midt-telemark Kommune trenger kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 16,4 millioner kroner. Formålet er å dekke oppdragsgivers løpende behov for disse artiklene med god kvalitet til rimeligst mulig pris, samt effektive bestillings- og leveringsrutiner. Leverandøren skal bruke sin fagkunnskap og kompetanse for å bidra til å ivareta kontraktens formål. Det skal inngås rammeavtale med én leverandør per geografisk sone for kontorrekvisita og fritt skolemateriell, samt én leverandør for kopipapir til alle sonene.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for nevnte artikler med god kvalitet til rimeligst mulig pris, med effektive bestillings- og leveringsrutiner. Leverandøren skal bruke sin fagkunnskap og kompetanse for å bidra til at kontraktens formål blir ivaretatt. Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med en leverandør pr. geografisk sone for kjøp av kontorrekvisita og fritt skolemateriell, samt rammeavtale med en leverandør for kopipapir til alle sonene.Hovedtrekkene i prosedyrenHvilke soner det leveres tilbud på skal presiseres i tilbudet. Om leverandøren skal levere tilbud på flere soner, er det ikke krav å levere fullstendige tilbud i alle sonene. Leverandøren må presisere i tilbudsbrevet, vedlegg H, hvilken sone og/eller kopipapir en ønsker å levere tilbud på.
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.