Anbudsoversikt for Rammeavtale for leveranse av kontormøbler

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Anskaffelsen tar sikte på å etablere en eller flere rammeavtaler for å dekke UiOs løpende behov for leveranse av kontormøbler. Med kontormøbler menes møbler til kontorarbeidsplasser (cellekontor/landskap), møterom, grupperom, undervisningsrom, læringssenter, pauseareal/ kjøkken (unntatt kjøkkeninnredning og hvitevarer), resepsjon, publikumsarealer, museer mv. Rammeavtalen vil omfatte alt fra mindre løpende bestillinger av en eller flere møbler til større anskaffelser i forbindelse med prosjekter som eksempelvis arealomdisponering og rehabilitering/ombygging av lokaler. Kontrakten omfatter levering, montering og retur av emballasje fra produkter kjøpt på avtalen. Det kan også være behov for innredningsforslag fra leverandør.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinnere
  • Input Interior Norway AS
  • Lindbak Office AS
  • Senab Eikeland Oslo AS
Antall mottatte tilbud
5
Kontraktsverdi
80 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for leveranse av kontormøbler
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Pris

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner