Anbudsoversikt for Rammeavtale for vikarbyråtjenester IT- og administrativt personell

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Arbeidsformidlingstjenester

Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet har inngått avtale for vikarbyråtjenester til å levere bemanningstjenester innen IT og administrativt personell i Oslo over 2 år til en verdi av 20 000 000 NOK. Anbudets vekting var pris 60% og oppgaveforståelse 40%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
20 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for vikarbyråtjenester IT- og administrativt personell
Lokasjon
Estimert verdi
20 000 000,00 kr
Varighet
2 år
Tildelingskriterium 1
Pris
Pris evalueres basert på tilbudt påslag, oppgitt i prosent, på vikarens brutto timelønn. Brutto årslønn skal være i samsvar med de tariffavtaler som gjelder for Bufdirs egne ansatte på det aktuelle området. Timelønnen beregnes basert på brutt årslønn/1950 timer, for vikarer som ikke går i turnus. Påslaget skal inkludere alle kostnader, herunder sosiale kostnader, administrative kostnader og leverandørens fortjeneste. Se Bilag 3 Pris og prisbestemmelser for ytterligere informasjon. Det skal kun tilbys ett påslag per delkontrakt, som skal gjelde for alle vikarer på den enkelte rammeavtalen. Dokumentasjon: Oppgi tilbudt påslagsprosent på vikarens timelønn i Bilag 3 Pris og prisbestemmelser.
Tildelingskriterium 2
Oppgaveforståelse
Oppgaveforståelse Det vil under dette kriteriet bli evaluert på tiltak og rutiner som kan bidra til at oppdragsgiver opplever økt kvalitet og merverdi på tjenestene som omfattes av denne avtalen. Det vil hovedsakelig bli evaluert på følgende momenter: • For oppdragsgiver er det viktig at leverandøren har høy leveringsgrad, det vil si at leverandøren kan levere egnede kandidater med etterspurt kompetanse/erfaring på ønsket sted til ønsket tidspunkt. Det vil blant annet bli evaluert på hvordan leverandørens kan sikre høy tilgang på tilstrekkelig godt kvalifiserte vikarer, samt hvordan leverandøren arbeider for å beholde kvalifisert personell, inkludert leverandørens rutiner for oppfølging av vikaren. For delkontrakt 1 vil det vektlegges hvordan leverandøren sikrer høy tilgang på kandidater i Tønsberg. • Leverandøren bør ha gode rutiner for samhandling med kunden. Det er f.eks. en fordel om leverandøren har rutiner og tiltak som sikrer at kunden kun bli presentert for egnede vikarer, og ikke må bruke mye tid på å vurdere CV-er for vikarer som ikke er kvalifisert. Eventuelle rutiner og tiltak må være forpliktende for å få uttelling. Det er en fordel om det vises til eksempler. Oppdragsgiver vil gjøre en samlet vurdering av momentene nevnt over. Gode tiltak som bidrar til høy leveringsgrad, vil få høyere uttelling på dette kriteriet. NB! Det vil ikke bli gitt uttelling for å kun beskrive tiltak som følger av oppdragsgivers minimumskrav, jf. Bilag 1 Oppdragsgivers kravspesifikasjon. Dokumentasjon: Leverandørens egen beskrivelse på inntil 2 sider, skriftstørrelse minimum 10. Dersom det leveres tilbud på begge delkontraktene, skal det leveres egen oppgaveforståelse for hver delkontrakt. Dersom besvarelsen er på mer enn 2 sider, vil kun de 2 første sidene bli vurdert. Henvisninger til lenker og andre vedlegg vil ikke bli vurdert.
Tildelingskriterium 3
Pris
Pris evalueres basert på tilbudt påslag, oppgitt i prosent, på vikarens brutto timelønn. Brutto årslønn skal være i samsvar med de tariffavtaler som gjelder for Bufdirs egne ansatte på det aktuelle området. Timelønnen beregnes basert på brutt årslønn/1950 timer, for vikarer som ikke går i turnus. Påslaget skal inkludere alle kostnader, herunder sosiale kostnader, administrative kostnader og leverandørens fortjeneste. Se Bilag 3 Pris og prisbestemmelser for ytterligere informasjon. Det skal kun tilbys ett påslag per delkontrakt, som skal gjelde for alle vikarer på den enkelte rammeavtalen. Dokumentasjon: Oppgi tilbudt påslagsprosent på vikarens timelønn i Bilag 3 Pris og prisbestemmelser.
Tildelingskriterium 4
Oppgaveforståelse
Det vil under dette kriteriet bli evaluert på tiltak og rutiner som kan bidra til at oppdragsgiver opplever økt kvalitet og merverdi på tjenestene som omfattes av denne avtalen. Det vil hovedsakelig bli evaluert på følgende momenter: • For oppdragsgiver er det viktig at leverandøren har høy leveringsgrad, det vil si at leverandøren kan levere egnede kandidater med etterspurt kompetanse/erfaring på ønsket sted til ønsket tidspunkt. Det vil blant annet bli evaluert på hvordan leverandørens kan sikre høy tilgang på tilstrekkelig godt kvalifiserte vikarer, samt hvordan leverandøren arbeider for å beholde kvalifisert personell, inkludert leverandørens rutiner for oppfølging av vikaren. For delkontrakt 2 vil det vektlegges hvordan leverandøren sikrer høy tilgang på vikarer i alle regionene. • Leverandøren bør ha gode rutiner for samhandling med kunden. Det er f.eks. en fordel om leverandøren har rutiner og tiltak som sikrer at kunden kun bli presentert for egnede vikarer, og ikke må bruke mye tid på å vurdere CV-er for vikarer som ikke er kvalifisert. Eventuelle rutiner og tiltak må være forpliktende for å få uttelling. Det er en fordel om det vises til eksempler. Oppdragsgiver vil gjøre en samlet vurdering av momentene nevnt over. Gode tiltak som bidrar til høy leveringsgrad, vil få høyere uttelling på dette kriteriet. NB! Det vil ikke bli gitt uttelling for å kun beskrive tiltak som følger av oppdragsgivers minimumskrav, jf. Bilag 1 Oppdragsgivers kravspesifikasjon. Dokumentasjon: Leverandørens egen beskrivelse på inntil 2 sider, skriftstørrelse minimum 10. Dersom det leveres tilbud på begge delkontraktene, skal det leveres egen oppgaveforståelse for hver delkontrakt. Dersom besvarelsen er på mer enn 2 sider, vil kun de 2 første sidene bli vurdert. Henvisninger til lenker og andre vedlegg vil ikke bli vurdert.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner