Anbudsoversikt for Rammeavtale på kjøp, levering og montering av nye møbler

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Trondheim kommune, heretter kalt oppdragsgiver innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp, levering og montering av nye møbler til kommunens enheter. Trondheim kommune skal inngå rammeavtaler på nye møbler som er designet for en sirkulær økonomi og sikrer tilgang på miljøvennlige møbler av høy kvalitet med fokus på bærekraft og lang levetid. Det skal inngås rammeavtale med en leverandør pr deltilbud. Det er deltilbud på barnehage, skole, kontor og institusjonsmøbler. For kjøp fra og med kr 800 000 eks. mva vil det gjennomføres egne konkurranser ved hjelp av Dynamisk innkjøpsordning eller egne anbudskonkurranser.  Nærmere beskrivelse av konkurransen finnes i konkurransegrunnlag med vedlegg.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale på kjøp, levering og montering av nye møbler
Kategori (CPV)
Estimert verdi
78 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumenteres ved firmaattest eller tilsvarende.
Kvalifikasjonskrav 2

Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering av leverandøren som ikke er eldre enn 6 mnd. regnet fra utløpet av tilbudsfristen. Vurderingen skal basere seg på sist kjente regnskapstall med angivelse av hvordan kredittvurderingen har utviklet seg siste tre år. Vurderingen skal være utferdiget av selskap med kredittopplysningskonsesjon fra Datatilsynet, se www.datatilsynet.no Resultatet av kredittvurderingen skal fremkomme som en gradert verdi (bokstav eller tall) mot en definert skala. Nyoppstarta leverandører må dokumentere økonomisk kapasitet til gjennomføring av oppdraget ved annen type dokumentasjon, som f.eks. regnskapstall og bankgaranti.
Kvalifikasjonskrav 3

Dokumentasjonskrav: Oversikt over viktigste vareleveransene eller tjenestene som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene, sammen med opplysninger om kontraktens verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens kvalitetssikrings-/kvalitetsstyringstiltak. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens system for styring og sporing av leveransekjeden. Dokumentasjon: Beskrivelse av miljøledelsestiltak. Egenerklæring for miljø, som er vedlagt konkurransegrunnlaget, kan benyttes som dokumentasjon. Er leverandør sertifisert med f.eks EMAS eller ISO 14001 aksepteres sertifikat på dette som dokumentasjon.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner