Anbudsoversikt for Regnskapstjenester, løpende tjenesteavtale

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Forretningsdrift og økonomi

Konkurransen gjelder levering av komplett regnskapførsel med lønn i et skybasert regnskapssystem, budsjettarbeid, rapportering og løpende rådgivning. Det nye systemet skal inkludere detaljert historikk tilbake til og med 2013. Leverandør vil få ansvaret for dataoverføringen. I tillegg skal leverandør utvikle integrasjon mellom tilbudt system og oppdragsgivers FDV-system (Famac) i løpet av 2023. Anskaffelsens verdi anslås til NOK 700.000,- eks. mva. i løpende årlige driftskostnader. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Regnskapstjenester, løpende tjenesteavtale
Kvalifikasjonskrav 1

Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, redegjør for dette nedenfor. Oppdragsgiver vil i så fall også gjennomføre en vurdering av økonomien til støttevirksomheten på samme måte. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal være autorisert regnskapsførerselskap med rett til å påta seg regnskapsføreroppdrag. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil gjennomføre kontroll av autorisasjonen via Finanstilsynet sitt virksomhetsregister (https://www.finanstilsynet.no/virksomhetsregisteret) Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, så skal det legges ved forpliktelseserklæring som viser at tilbyder har rådighet over de nødvendige ressursene.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner