Ruter AS
Rammeavtale Fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
AtB AS planlegger en anskaffelse av rammeavtale for tjenestene markedsanalyse og kundedialog. AtB gjennomfører mange undersøkelser i Trøndelag i dag, som blant annet reisevaneundersøkelser, kundetilfredshet hos AtB sine kunder, og fokusgrupper. Det benyttes i dag flere ulike metoder for å nå fram til både kunder og innbyggere i Trøndelag, der ønsket er innsamling av både kvalitativ og kvantitative data. I tillegg til spørreundersøkelser er AtB også interessert i automatisk informasjon om reisevaner og kundeadferd, for eksempel gjennom bruk av teknologi som nettvarder / beacons.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
AtB AS planlegger anskaffelsen av driftstjenester for trikkelinje 9 i Trondheim for perioden 2027-2037, med opsjoner på 1+1+1 år. De ønsker å avklare tilgjengeligheten av materiell og kvalifiserte operatører som kan benyttes på eksisterende infrastruktur. Leverandører oppfordres til å gi innspill til denne anskaffelsen ved å delta i dialog med AtB.
AtB AS planlegger anskaffelsen av tjenester for to fergesamband i Trøndelag med oppstart i 2029 og inviterer leverandører til å gi innspill på konkurransegrunnlaget. Leverandører oppfordres til å delta i en-til-en møter for å diskutere eventuelle uklarheter, prisdrivende elementer, og krav som kan hemme konkurransen. Det er viktig å gi tilbakemelding via Mercell, og mer informasjon om påmelding til dialogen finnes i Dialognotatet.
Forsvarsmateriell planlegger anskaffelsen av reisebyråtjenester og gjennomfører en markedsundersøkelse (RFI) for å innhente tilbakemeldinger og innspill fra leverandørene. Leverandører oppfordres til å gi tilbakemeldinger spesielt knyttet til dokumentene: regler for anskaffelsen, kravspesifikasjon, og prisskjema.
Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) planlegger anskaffelsen av nye statlige fellesavtaler for flyreiser, både nasjonalt og internasjonalt. Leverandører av flyreiser inviteres til å delta i en digital leverandørkonferanse, dialogmøter og levere skriftlige innspill for å gi tilbakemelding og input til anskaffelsesprosessen.