Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    34512100 Ferger

Viser 1-25 av 50 resultater

  1. Nordland Fylkeskommune

    Drift av fergesambandet Nesna-Levang og Nesna-Nesnaøyene 01.06.2026 - 31.01.2030

    Nordland fylkeskommune trenger drift av fergesambandene Nesna-Levang og Nesna-Nesnaøyene for en kontraktsperiode fra 1. juni 2025 til 31. januar 2030, med en maksimal totalverdi på 173 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter ruteproduksjon med to alternative ruteplaner: dagens ruteplan og en utvidet produksjon for sambandet Nesna-Nesnaøyene. Leverandører kan levere tilbud på ett eller begge alternativene. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse3. mars 2025
    20. mars 2025(Utgått)
    173 000 000 kr
  2. Nordland Fylkeskommune

    Drift av fergesambandet Solfjellsjøen - Vandve 01.02.2027 - 31.01.2037

    Nordland fylkeskommune trenger drift av fergesambandet Solfjellsjøen - Vandve over en periode på 10 år, fra 1. februar 2027 til 31. januar 2037, med en maksimal totalverdi på 120 millioner kroner. Anskaffelsen gjelder fergetransporttjenester i Nordland. Det er krav om at leverandøren er registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten hvor leverandøren er etablert.

    NorgeKonkurranse13. des. 2024
    19. feb. 2025(Utgått)
    120 000 000 kr
  3. Nordland Fylkeskommune

    Drift av fergesambandet Rødøybassenget 01.02.2025 - 31.01.2030

    Nordland Fylkeskommune trenger fergetransport for å levere drift av fergesambandet Rødøybassenget i Nordland til en verdi av 173 millioner NOK. Oppdraget innebærer ruteproduksjon med enten 1 eller 2 fartøyer, og leverandører kan gi tilbud på ett eller flere av de tre rutealternativene. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha en viss økonomisk stabilitet og være registrert i et handelsregister.

    NorgeKonkurranse13. nov. 2024
    6. des. 2024(Utgått)
    173 000 000 kr
  4. Tønsberg Kommune

    konkurransepreget dialog Passasjer og sykkelferge med elektrisk drift

    Tønsberg Kommune trenger kompetanse innen elektrisk fergeteknologi for å levere en ny passasjer- og sykkelferge i Vestfold og Telemark over 12 måneder til en verdi av 13,000,000 NOK. Prosjektet innebærer bygging av en ny elektrisk drevet ferge inkludert nødvendig infrastruktur og kaianlegg. To viktige formelle krav er ansvarsforsikring med et minimumsbeløp og attester fra uavhengige organer som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder.

    NorgeKonkurranse27. juni 2024
    15. aug. 2024(Utgått)
    13 000 000 kr
  5. Trondheim Kommune

    Markedsdialog - Rutegående transport til Munkholmen for 2024

    Trondheim kommune inviterer til markedsdialog 15.06.2023 om rutegående transport til Munkholmen for 2024. Viser til markedsdialog om Rutegående transport til Munkholmen fra april 2021 (Doffin ID 2021-311208 / TED ID 2021/S 061-155983), samt til Formannskapsak PS0055/23. Vi er i dialog med Trøndelag Fylkeskommune og AtB om kontraktssamarbeid, men slik det ser ut akkurat nå må vi anskaffe en avtale for sesongen 2024 selv. Vi ønsker derfor dialog med markedet for å få innspill til interesse for en slik kontrakt, samt innspill til krav og kriterier som det er naturlig å stille. Markedsdialogen gjennomføres digitalt.

    NorgePlanlegging5. juni 2023
    4. juni 2023(Utgått)
  6. Vestland Fylkeskommune

    Marknadsførespurnad (RFI): vurdering av rutepakkeinndeling og PBE - ferjeanbod 2027

    Skyss førebur konkurranseutsetting av ferjesamband i tidlegare Sogn og Fjordane der ny kontraktsperiode skal starte opp i 2027. Følgande samband skal konkurranseutsettast: • Måløy-Oldeide-Husevågøy • Isane-Stårheim • Askvoll-(Gjervik)-Fure-Værlandet • Rysjedalsvika-Rutledal-Krakhella-Losna • Mjånes-Hisarøy For planlegging av ny konkurranse ønskjast marknaden sitt synspunkt på rutepakkeinndeling og PBE.

    NorgePlanlegging23. feb. 2023
    22. feb. 2023(Utgått)
  7. Atb AS

    Høringsutkast av konkurransegrunnlag, Anskaffelsen av Fergetjenester 2025

    AtB AS skal inngå kontrakt(er) for ni fergesamband i Trøndelag med oppstart i 2025. AtB sender med dette ut en veiledende kunngjøring hvor deler av konkurransegrunnlaget legges ut på høring. Hensikten med kunngjøringen er å få innspill på sentrale forhold ved anskaffelsen. Konkurransen vil bli kunngjort på et senere tidspunkt. Interesserte leverandører oppfordres til å bruke denne muligheten til å komme med innspill til alle aspekter ved de publiserte konkurransedokumentene. For AtB er det særlig viktig å få tilbakemelding på eventuelle uklarheter, prisdrivende elementer, samt unødig strenge krav og forhold som hemmer konkurransen. AtB ønsker tilbakemelding på konkurransedokumentene basert på følgende mål: - Utnytte kompetansen i leverandørmarkedet - Avdekke og rette opp uklarheter - Unngå at det stilles feilaktige eller uhensiktsmessige krav - Redusere risiko både for oppdragsgiver og leverandører - Unngå unødig prisdrivende elementer og forhold Oppdragsgiver har samlet noen spørsmål som vi ønsker besvart i et eget vedlegg, se dokument "Spørsmål til markedet". Konkurransedokumentene vi ønsker innspill på / tilbakemelding til ligger vedlagt, se "dokumenter" i denne kunngjøringen. Oppdragsgiver vil gjennomgå og vurdere alle innspill og tilbakemeldinger som mottas i høringsrunden, men er ikke forpliktet til å foreta endringer i endelig konkurransegrunnlag på bakgrunn av kommentarer/innspill som kommer i høringsrunden. Frist for å komme med skriftlig tilbakemelding til høringen er 21.11.2022. All kommunikasjon skal foregå i Mercell. Ta gjerne kontakt via kommunikasjonsmodulen dersom det er spørsmål til gjennomføringen av høringsrunden.

    NorgePlanlegging8. nov. 2022
    7. nov. 2022(Utgått)
  8. Forsvarsmateriell

    Invitasjon til prekvalifisering nr. 100914 - Bukserbåter

    Forsvarsmateriell (FMA) skal kjøpe bukserbåter som skal brukes sammen med Forsvarets Maybey Uniflote-system. Anskaffelsen er en del av prosjekt 2584 – Taktisk elementbro.FMA har til hensikt å kjøpe mellom 10-14 bukserbåter. Kostnaden kan imidlertid påvirke antall bukserbåter som blir kjøpt. Kjøp av bukserbåter vil reguleres i en kontrakt som et engangskjøp.Videre vil FMA kreve at kandidaten forplikter seg til å tilby vedlikehold, støtte og levering av reservedeler i bukserbåtens levetid. Denne støtten i bukserbåtenes levetid kan reguleres i en egen avtale, i samsvar med FOSA § 6-1.Anskaffelsen vil bli gjennomført i henhold til FOSA § 4-2 (d) og § 5-1, som en konkurranse med forhandling etter forutgående kunngjøring. Anskaffelsesprosessen gjennomføres på grunnlag av en totrinnsprosedyre.- Del 1 - Prekvalifisering- Del 2  - Tilbudskonkurranse (Invitation to Tender (ITT))Kandidater som ønsker å delta i anskaffelsesprosessen, inviteres til å sende inn en kvalifikasjonssøknad i henhold til «Invitasjon til prekvalifisering nr. 100914».Kandidater som oppfyller alle kvalifikasjonskravene som fremgår av «Invitasjon til prekvalifisering nr. 100914» vil motta en invitasjon til å delta videre i konkurransen (ITT). Kjøper forbeholder seg imidlertid retten til å begrense antallet kvalifiserte kandidater, basert på reglene som fremgår av «Invitasjon til prekvalifisering nr. 100914».

    NorgeResultat12. okt. 2022
  9. Vestland Fylkeskommune

    Markedsdialog - Fremtidens Hurtigbåt Hydrogendesign

    Det helhetlige målet med Fremtidens Hurtigbåt: At fylkeskommunene gjennom utforming og gjennomføring av konkurranser bidrar til å sette markedet i stand til å utvikle fremtidens hurtigbåt. Fremtidens hurtigbåt har som mål å utvikle ferdigbygde pilotfartøy. Det overordnede målet med Fremtidens Hurtigbåt Pilotløp 1 Hydrogendesign er: Å utvikle, sikkerhetsgodkjenne og demonstrere hydrogendrevne hurtigbåter, samt å få teknologien prisbar og kommersialisert.

    NorgePlanlegging22. des. 2021
    21. des. 2021(Utgått)
  10. Forsvarsmateriell

    Invitasjon til prekvalifisering nr. 100914 - Bukserbåter

    Forsvarsmateriell (FMA) skal kjøpe bukserbåter som skal brukes sammen med Forsvarets Maybey Uniflote-system. Anskaffelsen er en del av prosjekt 2584 – Taktisk elementbro.FMA har til hensikt å kjøpe mellom 10-14 bukserbåter. Kostnaden kan imidlertid påvirke antall bukserbåter som blir kjøpt. Kjøp av bukserbåter vil reguleres i en kontrakt som et engangskjøp.Videre vil FMA kreve at kandidaten forplikter seg til å tilby vedlikehold, støtte og levering av reservedeler i bukserbåtens levetid. Denne støtten i bukserbåtenes levetid kan reguleres i en egen avtale, i samsvar med FOSA § 6-1.Anskaffelsen vil bli gjennomført i henhold til FOSA § 4-2 (d) og § 5-1, som en konkurranse med forhandling etter forutgående kunngjøring. Anskaffelsesprosessen gjennomføres på grunnlag av en totrinnsprosedyre.- Del 1 - Prekvalifisering- Del 2  - Tilbudskonkurranse (Invitation to Tender (ITT))Kandidater som ønsker å delta i anskaffelsesprosessen, inviteres til å sende inn en kvalifikasjonssøknad i henhold til «Invitasjon til prekvalifisering nr. 100914».Kandidater som oppfyller alle kvalifikasjonskravene som fremgår av «Invitasjon til prekvalifisering nr. 100914» vil motta en invitasjon til å delta videre i konkurransen (ITT). Kjøper forbeholder seg imidlertid retten til å begrense antallet kvalifiserte kandidater, basert på reglene som fremgår av «Invitasjon til prekvalifisering nr. 100914».

    NorgeKonkurranse12. okt. 2021
    11. okt. 2021(Utgått)
  11. Trøndelag Fylkeskommune

    Fremtidens hurtigbåt del II kommende konkurranser

    Dette notatet er en kunngjøring av hovedelementene i kommende konkurranser knyttet til prosjektet fremtidens hurtigbåt del II. Notatet gir en oversikt over den informasjonen som prosjektet per dags dato har om kommende prosesser. Formålet med notatet er å informere interessenter om prosjektets planer for konkurransen som skal lyses ut i september 2021. Konkurransen er knyttet til Pilotløp 2 energieffektivt design. Prosjektet ønsker tilbakemeldinger fra markedet på informasjonen i notatet om pilotløp 2, før endelig konkurransegrunnlag utformes og kunngjøres i september. Se vedlagte dokument "Hovedelementer i fremtidens hurtigbåt" for mer informasjon.

    NorgePlanlegging29. juni 2021
    28. juni 2021(Utgått)
  12. Viken Fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    RFI - Ny driftsavtale og elektrifisering av Hvalersambandet

    Østfold kollektivtrafikk forbereder konkurranseutsetting av ny driftskontrakt for båt- og fergetilbudet i Hvalersambandet. Målet er at (deler av) sambandet skal elektrifiseres i ny avtale, og i den forbindelse er det gjennomført en mulighetsstudie for elektrifisering - se vedlegg 2, 3 og 4. Formålet med denne RFI’en, se vedlegg 1, er å innhente ytterligere informasjon, slik at ØKT kan ta beslutninger på et best mulig grunnlag. ØKT ønsker primært tilbakemelding fra båt/fergeoperatører, leverandører av fartøy og eventuelt også leverandører av ladeinfrastruktur. ØKT vil benytte tilbakemeldingene i forbindelse med vurderinger av hvordan konkurransen skal innrettes.

    NorgePlanlegging28. mai 2021
    27. mai 2021(Utgått)