Anbudsoversikt for 82-BYM-2024 Rammeavtale for kommunikasjons- og arrangementstjenester for Rusken

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Oslo kommune ved Bymiljøetaten søker en leverandør for en rammeavtale over 2 år for kommunikasjons- og arrangementstjenester for Rusken, med en maksimal totalverdi på 12 millioner kroner. Avtalen skal dekke tjenester som bevisstgjøring og engasjement av byens befolkning for en ren og miljøvennlig by, og krever erfaring med bærekraftig tematikk og kjennskap til Oslos miljøutfordringer. Konkurransen gjennomføres i to trinn, hvor fem til seks leverandører vil bli invitert til å gi tilbud. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av fem viktige leveranser de siste tre årene, CV for nøkkelpersonell, kapasitet til å gjennomføre minst seks arrangementer årlig, og miljøledelsestiltak som kan dokumenteres med EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Tittel
82-BYM-2024 Rammeavtale for kommunikasjons- og arrangementstjenester for Rusken
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Jannicke Andersen
Kontakt telefon
+47 21802180
Adresse
Karvesvingen 3, 0579 OSLO
Lokasjon
Estimert verdi
12 000 000,00 kr
Varighet
2 år
Beskrivelse
Oslo kommune ved Bymiljøetaten inviterer leverandører til kvalifisering til en begrenset anbudskonkurranse for anskaffelse av 82-BYM-2024 Rammeavtale for kommunikasjons- og arrangementstjenester for Rusken. Rammeavtalen skal inngås med én leverandør.
Rusken ble etablert i 1976 og har siden vært Oslo kommunes satsing på en ren og trivelig by sammen med befolkningen. Gjennom Ruskens ulike aktiviteter kan alle byens innbyggere bidra til et miljøvennlig Oslo. Ruskensekretariatet er plassert i Bymiljøetatens miljødivisjon. De planlegger og administrerer alle Ruskens aktiviteter og kampanjer, og tar seg av alt fra praktisk tilrettelegging til strategisk arbeid og kommunikasjon. Et hovedområde er å bevisstgjøre og engasjere hele byens befolkning til å delta i arbeidet om en ren og miljøvennlig by.
Hovedtrekk i prosedyren
Konkurransen gjennomføres som en begrenset anbudskonkurranse etter FOA § 13-1 (1).
Prosedyren består av to trinn. Det første trinnet innebærer at alle interesserte leverandører kan sende en forespørsel om å delta i konkurransen. I trinn to inviteres leverandører som oppfyller kvalifikasjonskravene og har blitt valgt ut til den begrensede anbudskonkurransen. Oppdragsgiver planlegger å invitere fem til seks leverandører til å gi tilbud. For nærmere informasjon om kvalifikasjonskrav og utvelgelse til å levere tilbud se punktene 4 og 5 under.
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandøren skal ha økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre oppdrag på rammeavtalen.
Oppdragsgiver vil innhente kredittvurdering fra Dun & Bradstreet.
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak
Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest eller registerutskrift. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 3
a) Leverandøren skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag som er beskrevet i konkurransegrunnlaget med vedlegg og bilagene. Leverandøren må ha erfaring med bærekraftig tematikk innenfor eget fagfelt, god kjennskap til Oslos miljøutfordringer og satsningsområder for miljø og bærekraft.
Dokumentasjonskrav: En oversikt over 5 viktigste leveranser og tjenester de siste 3 år. Oversikten skal angi kontraktens størrelse/verdi, tidspunkt for levering eller utførelse og navn på mottaker/oppdragsgiver. I tillegg må det fremkomme hvilken rolle leverandøren har hatt i oppdraget/tjenesten og bruk av eventuelle underleverandører. For de enkelte oppdragene/tjenestene skal leverandøren gi en kort beskrivelse av oppdragene som viser relevans for oppdragsgiver med spesielt fokus på utvelgelseskriteriene beskrevet i punkt 5.2 under.
Kvalifikasjonskrav 4
b) Leverandøren skal ha ressurser og kompetanse til å gjennomføre oppdrag på rammeavtalen og minimum kunne tilbyd følgende ressurser av egne ansatte: For nærmere informasjon, se kvalifikasjonsgrunnlaget punkt 4.2.3, bokstav b.
Dokumentasjonskrav: Opplysninger om utdanning og faglig kompetanse (CV) for seniorkonsulent/seniorrådgiver, kreatør og administrativ koordinator (prosjektleder).
Kvalifikasjonskrav 5
c) Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre oppdrag på rammeavtalen, minimum 6 arrangementer/aktiviteter i løpet av året.
Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene. Beskrivelsen kan være kompetansematrise eller organisasjonskart mad navn og roller.
Kvalifikasjonskrav 6
d) Det kreves at leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak. Med dette menes at leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av kommunikasjons- og arrangementstjeneste.
Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom leverandøren har attester fra EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn, kan disse fremlegges som dokumentasjon.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    23. jan. 2025, 13:20

  2. Frist for innlevering

    27. feb. 2025, 11:00

Se aktive konkurranser som ligner