Anbudsoversikt for Anskaffelse kommunikasjonstjenester: 1) Byrå-/kommunikasjonstjenester knyttet til merkevarestrate…

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

BKK AS trenger kommunikasjonstjenester gjennom tre separate rammeavtaler over 4 år, med en maksimal totalverdi på 4,1 millioner kroner. Avtalene dekker henholdsvis byrå-/kommunikasjonstjenester knyttet til merkevarestrategi, merkevareplattform og arbeidsgiverprofilering, løpende strategisk og operativ kommunikasjonsbistand, samt kurs i medietrening. Tjenestene skal leveres i Vestland, og hver delkontrakt evalueres og tildeles enkeltvis. Leverandører kan gi tilbud på flere delkontrakter, men må levere separate tilbud for hver. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tre relevante oppdrag fra de siste tre årene, med detaljer om kundenavn, kontaktinformasjon, og en beskrivelse av oppdragets omfang og varighet.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse kommunikasjonstjenester: 1) Byrå-/kommunikasjonstjenester knyttet til merkevarestrategi, merkevareplattform og arbeidsgiverprofile; 2) Løpende kommunikasjonsbistand; 3) Kurs i medietrening
Kontaktinformasjon
Kontakt telefon
41844125
Adresse
Solheimsgaten 5, 5058 BERGEN
Lokasjon
Estimert verdi
4 100 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Beskrivelse
BKK har behov for bistand knyttet til ulike former for kommunikasjonsarbeid. For å dekke behovet ønsker BKK å inngå tre rammeavtaler som dekker hvert sitt tjenesteområde, henholdsvis:Delkontrakt 1: Byrå-/kommunikasjonstjenester knyttet til merkevarestrategi, merkevareplattform og arbeidsgiverprofilering Delkontrakt 2: Løpende strategisk og operativ kommunikasjonsbistandDelkontrakt 3: Kurs i medietreningHver delkontrakt evalueres og tildeles enkeltvis. Det er adgang til å gi tilbud på flere av delkontraktene, men Leverandøren må levere tilbud for den aktuelle delkontrakt. Det er ikke mulig for leverandørene å levere tilbud på hovedkonkurransen som et felles tilbud på alle delkontraktene. Et tilbud på én av delkontraktene kan ikke gjøres gjeldende for de øvrige delkontraktene.
Det nærmere innholdet i hver av delkontraktene følger av vedlagte kontraktsbilag.
Kvalifikasjonskrav 1
Økonomisk og finansiell kapasitet
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre kontraktsforpliktelsene, som innebærer at leverandøren må være kredittverdig. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Tekniske og faglige kvalifikasjoner
Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne: 1. For å oppfylle kravet må Leverandøren kunne vise til relevant erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Med relevant erfaring menes erfaring fra kommunikasjonsarbeid knyttet til sammenlignbare tjenestebehov og kompleksitet. Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante oppdrag fra de siste tre årene. Det bes om angivelse av følgende: • Kundens navn • Kontaktinformasjon hos kunden; navn, stilling, e-post og telefon • Kort beskrivelse av oppdraget og arbeidet som ble gjort, herunder omfang og varighet. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    8. nov. 2024, 08:45

  2. Endring i konkurranse

    21. nov. 2024, 09:19

  3. Frist for spørsmål

    25. nov. 2024, 11:00

  4. Frist for innlevering

    10. des. 2024, 11:00

  5. Åpningsdato

    11. des. 2024, 11:05

  6. Vedståelsesfrist

    10. mars 2025, 11:00

Se aktive konkurranser som ligner