Anbudsoversikt for Anskaffelse kommunikasjonstjenester: 1) Byrå-/kommunikasjonstjenester knyttet til merkevarestrate…

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

BKK AS trenger kommunikasjonstjenester gjennom tre separate rammeavtaler over 4 år, med en maksimal totalverdi på 4,1 millioner kroner. Avtalene dekker henholdsvis byrå-/kommunikasjonstjenester knyttet til merkevarestrategi, merkevareplattform og arbeidsgiverprofilering, løpende strategisk og operativ kommunikasjonsbistand, samt kurs i medietrening. Tjenestene skal leveres i Vestland, og hver delkontrakt evalueres og tildeles enkeltvis. Leverandører kan gi tilbud på flere delkontrakter, men må levere separate tilbud for hver. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tre relevante oppdrag fra de siste tre årene, med detaljer om kundenavn, kontaktinformasjon, og en beskrivelse av oppdragets omfang og varighet.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse kommunikasjonstjenester: 1) Byrå-/kommunikasjonstjenester knyttet til merkevarestrategi, merkevareplattform og arbeidsgiverprofile; 2) Løpende kommunikasjonsbistand; 3) Kurs i medietrening
Lokasjon
Estimert verdi
4 100 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1
Økonomisk og finansiell kapasitet
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre kontraktsforpliktelsene, som innebærer at leverandøren må være kredittverdig. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Tekniske og faglige kvalifikasjoner
Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne: 1. For å oppfylle kravet må Leverandøren kunne vise til relevant erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Med relevant erfaring menes erfaring fra kommunikasjonsarbeid knyttet til sammenlignbare tjenestebehov og kompleksitet. Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante oppdrag fra de siste tre årene. Det bes om angivelse av følgende: • Kundens navn • Kontaktinformasjon hos kunden; navn, stilling, e-post og telefon • Kort beskrivelse av oppdraget og arbeidet som ble gjort, herunder omfang og varighet. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner