Skien Kommune - Grenlandskommunenes Innkjøpsenhet (gki)
Bookingløsning
Skien kommune trenger en digital bookingløsning for administrasjon av utleie og utlån av kommunale lokaler.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Programvare - E-læring og undervisning
Drammen Kommune trenger en digital skytjeneste for administrasjon av leie og utlån av kommunens lokaler, anlegg, uteområder og utstyr, med en maksimal totalverdi på 1,6 millioner kroner over 4 år. Tjenesten skal inkludere en bookingløsning, funksjonalitet for presentasjon av utlåns/utleieprosjekter, fakturering eller fakturagrunnlag, samt nøkkeladministrasjon for tilgangskontroll. Dette vil gi kommunen en digital saksbehandling og en plattform som kan brukes på tvers av avdelinger, samt en enkel selvbetjeningsportal for innbyggerne. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProDrammen kommune har i dag om lag 70 lokasjoner som leies eller lånes ut til ulike formål. Dette tallet forventes å øke til over 100. Kommunen har ulik prisstruktur avhengig av hvem som leier eller låner lokasjoner, og har tidligere benyttet fagsystemet «Aktiv kommune» til å bistå i administrasjon av lån og leieforhold.Hovedtrekkene i prosedyrenKommunen ønsker nå å anskaffe en digital skytjeneste for leie og utlån av kommunens lokaler, anlegg, uteområder og utstyr. Kommunen får en digital saksbehandling og en plattform som kan brukes på tvers av avdelinger, og innbyggerne får en enkel selvbetjeningsportal. Den digitale skytjenesten skal i tillegg til bookingløsningen, ha funksjonalitet for presentasjon av utlåns/utleieprosjekter. Dessuten er det ønskelig med mulighet for fakturering eller lage fakturagrunnlag, samt funksjonalitet for nøkkeladministrasjon (tilgangskontroll).
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Skien kommune trenger en digital bookingløsning for administrasjon av utleie og utlån av kommunale lokaler.
Drammen kommune planlegger anskaffelsen av en ny ERP-løsning for å styrke innovasjonskapasiteten og effektivisere arbeidsprosessene gjennom økt bruk av teknologi og automatisering. Leverandører inviteres til å gi innspill til denne anskaffelsen gjennom en markedsdialog som består av et felles leverandørmøte, en markedsundersøkelse og individuelle leverandørmøter.
Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten planlegger anskaffelsen av et felles skybasert system for leverandøroppfølging, som skal bidra til å ivareta lov- og forskriftskrav knyttet til Norgesmodellen, inkludert elektronisk mannskapsliste og oppfølging av Oslomodellens seriøsitetskrav. Leverandører bes melde sin interesse gjennom KGV-løsningen ved å levere en kort presentasjon av sin løsning og beskrivelse av eventuelle tilpasningsbehov. På bakgrunn av interessen kan Oslo kommune velge ut leverandører for ytterligere markedsdialog.
Bergen Kommune skal etablere en dynamisk innkjøpsordning for varer og tjenester relatert til etablering og vedlikehold av datasenter. Anskaffelsen omfatter leveranser av servere og andre relaterte produkter og tjenester. Leverandører må dokumentere erfaring fra lignende oppdrag ved å oppgi de tre viktigste relevante leveranser de siste 3 år, inkludert deres verdi, tidspunkt og oppdragsgiver eller mottaker. Det er ingen spesifikke geografiske begrensninger for leveransene. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av erfaring fra lignende oppdrag.
Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring trenger kompetanse innen skytjenester for å levere en dynamisk innkjøpsordning for utførende konsulenttjenester til en verdi av 250 000 000 NOK. Dette inkluderer design, utvikling, test, drift og forvaltning av løsninger som skal tilgjengeliggjøre data uten å påvirke viktige tjenesteleveranser.